Душко Р. Топаловић, Студијски боравак Сретена Аџића и Јована Милијевића у Шведској и Норвешкој 1898‒1899. године | doi:10.46793/Uzdanica19.1.007T | 7-17 |
Нада M. Крњаић-Цекић, Српска краљевска Велика школа 1863‒1905. | doi:10.46793/Uzdanica19.1.019KC | 19-34 |
Александар С. Николић, Семантичка анализа српских партикула баш и бар у преводу романа Процес Франца Кафке | doi:10.46793/Uzdanica19.1.035N | 35-49 |
Ана В. Петровић, О лексеми нека | doi:10.46793/Uzdanica19.1.051P | 51-63 |
Аднан Х. Бјелак, Употреба и функција зареза у Сијарићевој причи „Сликаˮ | doi:10.46793/Uzdanica19.1.065B | 65-72 |
Нина Ж. Манојловић, Елаборација изворног домена ресурс – концептуализација времена као биљке у српском и енглеском језику | doi:10.46793/Uzdanica19.1.073M | 73- |
Јелена М. Јосијевић, О неким партикулама са импликативним својствима у српском и енглеском језику | doi:10.46793/Uzdanica19.1.087J | 87-106 |
Валентина В. Будинчић, O елементима лексичке англицизације у актуелним спортским текстовима у дневној штампи | doi:10.46793/Uzdanica19.1.107B | 107-123 |
Катарина О. Лазић, Данијела Д. Ђорђевић, Учестали лексички спојеви у области биотехнике у апстрактима студената пољопривреде на енглеском језику | doi:10.46793/Uzdanica19.1.125L | 125-140 |
Danica M. Jerotijević Tišma, The Relationship Between Phonetics Learning Anxiety and Serbian EFL Students’ Test Performance | doi:10.46793/Uzdanica19.1.141JT | 141-154 |
Marija N. Janevska, Serbian EFL Learners’ Preferences Regarding Standard Pronunciation Models | doi:10.46793/Uzdanica19.1.155J | 155-171 |
Зорана З. Јурињак, Наташа Б. Лукић, Семантичка анализа грешака приликом превођења међујезичких хомонима и паронима на примерима медицинских термина у настави енглеског језика | doi:10.46793/Uzdanica19.1.173J | 173-189 |
Марко М. Ђорђевић, Мирко М. Милетић, Мањински медији и дигитално комуникацијско окружење | doi:10.46793/Uzdanica19.1.191DJ | 191-201 |
Ђорђе М. Ђурђевић, Жанровске и версификацијске одлике Слова љубве деспота Стефана Лазаревића | doi:10.46793/Uzdanica19.1.203DJ | 203-214 |
Александра П. Бјелић, Рецепција антологија усмене књижевности Војислава М. Јовановића Марамбоа у периоду између два светска рата | doi:10.46793/Uzdanica19.1.215B | 215-225 |
Милан П. Милошевић, Субверзивни дискурс прозе у траперицама | doi:10.46793/Uzdanica19.1.227M | 227-243 |
Nataša V. Ninčetović, Commodification of Women and Female Struggle for Power in Thackeray’s Vanity Fair | doi:10.46793/Uzdanica19.1.245N | 245-256 |
Бранка Б. Огњановић, Емпатија као развојни задатак у Парцифалу Волфрама фон Ешенбаха | doi:10.46793/Uzdanica19.1.257O | 257-268 |
Владо M. Симеуновић, Сања Б. Милић, Утврђивање садржајне ваљаности новоконструисаних инструмената истраживања (примјер инструментa за процјену даровитости школске дјеце) | doi:10.46793/Uzdanica19.1.269S | 269-282 |
Далиборка С. Пурић, Љиљана С. Костић, Снежана С. Маринковић, Искуства учитеља у коришћењу електронске књиге у измењеном друштвеном контексту | doi:10.46793/Uzdanica19.1.283P | 283-301 |
Благица М. Златковић, Сунчица М. Денић, Поступци посебне подршке даровитим читачима у редовним одељењима | doi:10.46793/Uzdanica19.1.303Z | 303-316 |
Александар П. Јанковић, Данијела М. Прошић-Сантовац, Билингвално образовање и васпитање на школском и предшколском нивоу у Србији и у свету | doi:10.46793/Uzdanica19.1.317J | 317-329 |
Весна В. Миленковић, Диференцирана почетна настава математике организована у складу са образовним стандардима у области разломакa | doi:10.46793/Uzdanica19.1.331M | 331-344 |
Милена М. Стојановић Стошић, Марија М. Нешић, Могућности и значај виртуелних посета музејима на часовима ликовне културе | doi:10.46793/Uzdanica19.1.345SS | 345-358 |
Јелка М. Панић, Весна Р. Живковић, Улога школске библиотеке у контексту дигиталне трансформације образовања | doi:10.46793/Uzdanica19.1.359P | 359-371 |
Мирјана В. Ђорђевић, Ненад П. Глумбић, Израда и примена социјалних прича у раду с младим особама с високофункционалним аутизмом из перспективе студената | doi:10.46793/Uzdanica19.1.373DJ | 373-393 |
Мирослав П. Марковић, Живорад М. Марковић, Живан Н. Милошевић, Maсa ђачке торбе ученика млађег школског узраста | doi:10.46793/Uzdanica19.1.395M | 395-406 |
Маја М. Босанац Јована Ј. Милутиновић, Магнет-школе и различити аспекти њиховог деловања | doi:10.46793/Uzdanica19.1.407B | 407-419 |
Милица П. Бајић, Гордана B. Kозодеровић, Миа Р. Марић, Ставови учитеља о примени научног метода у разредној настави | doi:10.46793/Uzdanica19.1.421B | 421-437 |
Марија Ж. Ненадић, Инкорпорирање морфологије у наставу енглеског језика | doi:10.46793/Uzdanica19.1.441N | 441-446 |
Горица Р. Томић, Развој интеркултурне (комуникативне) компетенције у настави енглеског језика као страног у Србији | doi:10.46793/Uzdanica19.1.447T | 447-453 |
Јелена С. Панић Мараш, У рушитељском руху | doi:10.46793/Uzdanica19.1.455PM | 455-460 |