Данијела Д. Ђорђевић, Катарина О. Лазић, АКАДЕМСКИ ВОКАБУЛАР У АПСТРАКТИМА СТУДЕНАТА МАСТЕР СТУДИЈА НА ПОЉОПРИВРЕДНОМ ФАКУЛТЕТУ | doi:10.46793/Uzdanica20.2.007DJ | 7-19 |
Ana Lj. Vučićević, Aleksandra D. Rakić, FOCUSED EVALUATION IN ACADEMIC BOOK REVIEWS: REALISATIONS AND FUNCTIONS | doi:10.46793/Uzdanica20.2.021V | 21-33 |
Валентина В. Будинчић, ДИСКУРС СПОРТСКИХ КЛАДИОНИЦА У КОНТЕКСТУ АНГЛИЦИЗАЦИЈЕ СРПСКОГ ЈЕЗИКА | doi:10.46793/Uzdanica20.2.035B | 35-46 |
Јулијана С. Деспотовић, БЕЗГЛАГОЛСКЕ ОПТАТИВНЕ КОНСТРУКЦИЈЕ У СРПСКОМ ЈЕЗИКУ | doi:10.46793/Uzdanica20.2.047D | 47-59 |
Марко М. Милошевић, ТИПОВИ ТУЂЕГ ГОВОРА У РОМАНУ ЉУДИ БЕЗ ГРОБОВА ЕНЕСА ХАЛИЛОВИЋА | doi:10.46793/Uzdanica20.2.061M | 61-74 |
Софија И. Мијовић, ДЕОНИМСКИ ИМЕНИЧКИ ДЕРИВАТИ У НЕМАЧКОМ И СРПСКОМ ЈЕЗИКУ | doi:10.46793/Uzdanica20.2.075M | 75-89 |
Анђела М. Марковић, Наиље Р. Маља Имами, ИМЕНИЦЕ СА ПРЕПОЗИТИВНИМ ЧЛАНОМ У АЛБАНСКОМ ЈЕЗИКУ КОЈЕ СЕ ИЗДВАЈАЈУ У ОБЛАСТИ РОДБИНСКЕ ТЕРМИНОЛОГИЈЕ | doi:10.46793/Uzdanica20.2.091M | 91-101 |
Бранислав Б. Веселиновић, ИНТЕРЖАНРОВСКА ПРОХОДНОСТ ВАРИЈАНАТА УСМЕНЕ ЛИРСКЕ ПЕСМЕ: НА ПРИМЕРУ ПЕСАМА „ПРАЊЕ БЕЗ ВОДЕ И БЕЗ САПУНА“ И „НАЈБОЉЕ МЈЕСТО ЗА СЕЛО“ | doi:10.46793/Uzdanica20.2.103V | 103-117 |
Марија С. Пантовић, МЕЛАНХОЛИЈА, НИХИЛИЗАМ И ГРАД: ПОЕМА „ЛАМЕНТ НАД БЕОГРАДОМˮ МИЛОША ЦРЊАНСКОГ | doi:10.46793/Uzdanica20.2.119P | 119-128 |
Милица Т. Ћесаревић, КОМПАРАТИВНО ТУМАЧЕЊЕ НАРОДНИХ БАЈКИ „АЖДАЈА И ЦАРЕВ СИНˮ И „БАШ-ЧЕЛИКˮ У НАСТАВНОМ КОНТЕКСТУ | doi:10.46793/Uzdanica20.2.129C | 129-142 |
Marko E. Kukić, GRAMMAR-TRANSLATION AND COMMUNICATIVE METHOD IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING: A PILOT STUDY | doi:10.46793/Uzdanica20.2.143K | 143-156 |
Marijana D. Matić, BENEFITS AND CHALLENGES WHEN USING THE TECHNIQUE OF ROLE-PLAYING IN SPEAKING EXERCISES IN TEACHING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE | doi:10.46793/Uzdanica20.2.157M | 157-166 |
Марија Т. Бошњак Степановић, Сања Ж. Балаћ, Наталија B. Пешут, ДЕЧЈЕ МИСКОНЦЕПЦИЈЕ О СВЕТЛОСНИМ ФЕНОМЕНИМА | doi:10.46793/Uzdanica20.2.167BS | 167-179 |
Александра Н. Филиповић, СПРЕМНОСТ УЧИТЕЉА ЗА ИМПЛЕМЕНТАЦИЈУ СТЕМ КОНЦЕПТА ОБРАЗОВАЊА | doi:10.46793/Uzdanica20.2.181F | 181-195 |
Јована Н. Ђорђевић, Милош М. Ђорђевић, Миа М. Арсенијевић, ЛИКОВНА КОЛОНИЈА КАО МОДЕЛ ПЕДАГОШКЕ ПОДРШКЕ ДАРОВИТОЈ ДЕЦИ ПРЕДШКОЛСКОГ УЗРАСТА | doi:10.46793/Uzdanica20.2.197DJ | 197-209 |
Ivana R. Ćirković-Miladinović, Irena B. Golubović-Ilić, Nina S. Eremić, USING VISUAL MATERIALS IN TEACHING YOUNG LEARNERS | doi:10.46793/Uzdanica20.2.211CM | 211-222 |
Хаџи Живорад М. Миленовић, Биљана С. Јеремић, МЕЂУСОБНО ИНФОРМИСАЊЕ КАО ДИМЕНЗИЈА САРАДЊЕ ПОРОДИЦЕ И ПРЕДШКОЛСКЕ УСТАНОВЕ | doi:10.46793/Uzdanica20.2.223M | 223-234 |
Гордана М. Степић, Дејан С. Савичевић, МЕТОДИЧКА ВЕЖБАЊА У ВРТИЋУ: КОНТЕКСТ САРАДЊЕ СТУДЕНАТА, ВАСПИТАЧА И НАСТАВНИКА | doi:10.46793/Uzdanica20.2.235S | 235-249 |
Владан М. Пелемиш, Драган С. Бранковић, Владимир Р. Живановић, РЕЛАЦИЈЕ АНТРОПОМЕТРИЈСКИХ КАРАКТЕРИСТИКА И МОТОРИЧКИХ СПОСОБНОСТИ ДЕЦЕ ПРЕДШКОЛСКОГ УЗРАСТА | doi:10.46793/Uzdanica20.2.251P | 251-261 |
Мирсада С. Зукорлић, Сандра Р. Милановић, ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ У ШКОЛИ У ПРИРОДИ | doi:10.46793/Uzdanica20.2.263Z | 263-276 |
Марко М. Јеремић, Нинослав С. Станојловић, Ана П. Вуковић, ПОЧЕТАК РАЗВОЈА ЗДРАВСТВА У ПИРОТСКОМ ОКРУГУ | doi:10.46793/Uzdanica20.2.277J | 277-284 |
Јана Б. Бошковић, КРОЗ ПРИЗМУ НАРАТИВА ЉУБАВНЕ ПОЕЗИЈЕ ЏОНА ДАНА | doi:10.46793/Uzdanica20.2.287B | 287-291 |
Наташа П. Ракић, МАГИЈА КЊИЖЕВНИХ ТЕКСТОВА У НАСТАВИ (НЕМАЧКОГ КАО) СТРАНОГ ЈЕЗИКА | doi:10.46793/Uzdanica20.2.293R | 293-295 |
Недељко М. Милановић, ДА ЛИ СУ НАСТАВНИЦИ ЗАПОСЛЕНИ НА ОДРЕЂЕНО ВРЕМЕ (НЕ)БИТНИ И (НЕ)ВИДЉИВИ У СИСТЕМУ ВАСПИТАЊА И ОБРАЗОВАЊА? | doi:10.46793/Uzdanica20.2.297M | 297-299 |