1. | Бранко А. Илић, Тридесет година из живота Милана Наранџића – први српски хомодијегетички роман, str. 35–51 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.1
|
2. | Сања П. Перић, Гозбене слике у романима Поп Ћира и поп Спира Стевана Сремца и Бакоња фра Брне Симе Матавуља, str. 53–66 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.2
|
3. | Јелена М. Тодоровић Васић, Ремитологизација Еурипидовог митског обрасца у Медеји Велимира Лукића, str. 67–79 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.3
|
4. | Драгољуб Ж. Перић, Ремитологизација митске прошлости – литерарна интерпретација словенског пантеона у збирци прича за децу Каљави коњ Весне Алексић, str. 81–95 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.4
|
5. | Јелена Ђ. Гојић, Мотиви гордости и праштања у Мановом роману Јосиф његова браћа са освртом на библијско-апокрифне списе, str. 97–113 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.5
|
6. | Марина М. Петровић Јилих, Улога и значај позоришне педагогије за дидактику књижевности на страном језику, str. 115–131 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.6
|
7. | Анђела Н. Реџић, Губљење једног тајног језика и његова интеграција у локални говор, str. 133–143 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.7
|
8. | Јелена М. Јосијевић, Динамички компаратив у српском и енглеском језику, str. 145–159 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.8
|
9. | Биљана С. Ристић, Како је лутао кнез – стилска анализа песме „Светски путник” кнеза Михаила Обреновића, str. 161–170 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.9
|
10. | Јелена Љ. Спасић, Лексички развој детета предшколског узраста, str. 171–178 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.10
|
11. | Милан Н. Дојчиновић, Самир Х. Љајић, Никола Н. Дојчиновић, Изазови медија у дигитално доба – питање профитабилности и опстанка, str. 179–194 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.11
|
12. | Biljana D. Đorić, Marija D. Blagojević, Miloš Ž. Papić, Cheating in Academic Context – Associations with Study Area, Study Year and Country, str. 195–212 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.12
|
13. | Јелена Д. Теодоровић, Миља Б. Вујачић, Ивана Д. Ђерић, Утицај индивидуалних карактеристика ученика на постигнуће и интересовање за математику и биологију, str. 213–236 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.13
|
14. | Нада М. Стојанчев, Јелена С. Старчевић, Ученици млађег основношколског узраста у улози сведока вршњачког насиља, str. 237–246 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.14
|
15. | Биљана Ј. Стојановић, Ивана Р. Ћирковић Миладиновић, Нина С. Еремић, Компетенције васпитача за посредовање у решавању конфликата међу децом, str. 247–260 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.15
|
16. | Emina M. Kopas-Vukašinović, Vera M. Savić, Designing Curriculum Content As a Factor of Education Quality, str. 261–271 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.16
|
17. | Ана С. Миљковић-Павловић, Унапређивање васпитно-образовне праксе кроз акциона истраживања ‒ један од модалитета, str. 273–288 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.17
|
18. | Milan S. Komnenović, Professional Development of Boarding School Teachers After Initial Education, str. 289–305 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.18
|
19. | Милан П. Миликић, Ненад Р. Вуловић, Александра М. Михајловић, Геометријска интерпретација разломака применом образовног софтвера ГеоГебра, str. 307–317 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.19
|
20. | Драгана С. Алексић, Слађана С. Станковић, Андреа С. Алексић, Експериментални програм наставе физичког васпитања као фактор побољшања моторичких способности ученица млађег школског узраста, str. 319–332 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.20 |
21. | Живорад М. Марковић, Сандра Р. Милановић, Алпска школа скијања, str. 333–343 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.21 |
22. | Nataša M. Vukićević, Vesna М. Petrović, Development of Tone Pitch Perception in Children of Young Age by Applying Multimodal Approach, str. 345–358 https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.22 |