SAVREMENO PREDŠKOLSKO VASPITANJE I OBRAZOVANJE – TENDENCIJE, IZAZOVI I MOGUĆNOSTI (2023)

DOI: 10.46793/SPV02

Download full text in PDF  

Sanja M. Partalo, Kreiranje podsticajnog okruženja za razvoj prijateljstva: odgovor na izazove savremenog predškolskog vaspitanja i obrazovanja

10.46793/SPVO23.021P

21-38

Sona Grofčíková, Viera Kurincová, Latest Trends in Early Chilhood Education: Reflection in Research and Curriculum Development

10.46793/SPVO23.039G

39-52

Mirjana M. Stakić, Dete i san u narodnim uspavankama

10.46793/SPVO23.053S

53-88

Ivana M. Stamenković, Poimanje deteta, detinjstva, razvoja i učenja iz postmoderne perspektive

10.46793/SPVO23.091S

91-100

Marina Ž. Semiz, Otvorena pitanja i pedagoški paradoksi o igri i igračkama tokom hospitalizacije deteta

10.46793/SPVO23.101S

101-124

Jurka Lepičnik Vodopivec, Martina Kovačič Kuzmić, Aleksandra Šindić, Individualne razlike djece predškolskog uzrasta iz perspektive studenata

10.46793/SPVO23.125LV

125–134

Hadži Živorad Milenović, Integrisano učenje u predškolskim ustanovama u Švedskoj i Srbiji – komparativni pristup

10.46793/SPVO23.135M

135–142

Jelena Stamatović, Nataša Nikolić, Obrazovanje vaspitača za partnerski odnos sa porodicom

10.46793/SPVO23.143S

143–158

Ljiljana Jerković, Mile Ilić, Razvoj kompetencija vaspitača za savjetodavno-pedagoški rad sa roditeljima

10.46793/SPVO23.159J

159–170

Dragana Bjekić, Lidija Zlatić, Preduzetničke kompetencije vaspitača u kontekstu profesionalnog osposobljavanja

10.46793/SPVO23.171B

171–190

Irena Golubović-Ilić, STEM Activities in Working with Children of Early Ages

10.46793/SPVO23.191GI

191–204

Danijela Sudzilovski, Marija Tanasković, Zastupljenost muzičkih predmeta na fakultetima za obrazovanje vaspitača u Republici Srbiji i regionu

10.46793/SPVO23.205S

205–216

Joca Zurc, Health Education within the Curricula of Preschool Teacher Education: Comparative Pedagogical Study among Slovenian Universities

10.46793/SPVO23.217Z

217–234

Ljiljana Kostić, Književnim tekstom pobediti strah – dečji strahovi u poeziji i prozi Dušana Radovića

10.46793/SPVO23.235K

235–246

Robert Bonjkovski, Imenice motivisane rečima DETE i DZIECKO u srpskom  i poljskom jeziku

10.46793/SPVO23.247B

247–258

Lidija Cvikić, Željka Knežević, Beliefs about Standard Language as a Building Block of Preschool Teacher Cognition

10.46793/SPVO23.259C

259–270

Boško Milovanović, Hadži Živorad Milenović, Uticaj video-igara na razvoj govora dece predškolskog uzrasta

10.46793/SPVO23.271M

271–282

Jelena Veljković Mekić, Poetika igre: savremene priče za decu Igora Kolarova, Uroša Petrovića i Dejana Aleksića

10.46793/SPVO23.283VM

283–292

Jelena Spasić, Ana Miljković, Vođena fantazija u funkciji podsticanja govora i razvijanja realnog programa

10.46793/SPVO23.293S

293–302

Anđela Protić, Uloga scenske lutke u razvoju govora dece predškolskog uzrasta

10.46793/SPVO23.303P

303–312

Sanja Maričić, Nenad Milinković, Marija Brković, Lutka i njena uloga u predškolskom matematičkom obrazovanju

10.46793/SPVO23.313M

313–328

Mara Cotič, Darjo Felda, Daniel Doz, The Didactics of Early Mathematics Learning

10.46793/SPVO23.329C

329–342

Milomir Erić, Olivera Marković, O nekim aspektima broja i brojanja

10.46793/SPVO23.434E

343–356

Slobodan Pavlović, Vladan Pelemiš, Nebojša Mitrović, Ivko Nikolić, Efekti primene petomesečnog tretmana fizičkog vežbanja kod dece predškolskog uzrasta

10.46793/SPVO23.357P

357–370

Giuliana Jelovčan, Irena Kleibencetl, Tadeja Volmut, Overview of Selected Research Studies on the Elementary Movement Pattern of Walking in the Preschool Period

10.46793/SPVO23.371J

371–380

Matija Jenko, Barbara Kopačin, Acquisition of some Social Characteristics of the Childʼs Environment in the Preschool Period trough Singing in a Choir

10.46793/SPVO23.381J

381–392

Eda Birsa, Barbara Kopačin, Planning Visual and Musical Arts Activities with the aim of Motivating  preschool Children for Creative Expression

10.46793/SPVO23.393B

393–408

Zuzana Hubinská, Liliana Tunegová, The Importance of Rhythmic-Movement Games for Hearing-Impaired  Children in Pre-Primary Education

10.46793/SPVO23.409H

409–418

Dominika Sondorová, Michaela Zavodʼančiková, The Importance of Musical Activities for Visually Impaired Children in Preschool Education

10.46793/SPVO23.419S

419–428

Anastasija Mamutović, Portfolio u predškolskom vaspitanju i obrazovanju

10.46793/SPVO23.429M

429–438

Biljana Sladoje Bošnjak, Metakognitivne sposobnosti djece predškolskog uzrasta

10.46793/SPVO23.439SB

439–448

Maja Boškić, Miljana Marić Ognjenović, Katarina Ostojić, Učešće dece predškolskog uzrasta u rutinama vezanim za nabavku  i provođenje slobodnog vremena – razlike u odnosu na pol  i uzrast deteta

10.46793/SPVO23.449B

449–464

Iva Manić, Socijalna interakcija dece u kontekstu rada na projektima

10.46793/SPVO23.465M

465–474

Mladen Botić, Informaciono-komunikacione tehnologije u aktivnostima  upoznavanja okoline

10.46793/SPVO23.475B

475–484