(doi:10.46793/LIPAR83)
10.46793/LIPAR83.009C | 9-23 | |
10.46793/LIPAR83.025KB | 25-39 | |
10.46793/LIPAR83.043O | 43-58 | |
Ана Д. Козић, ФИГУРА МОЦАРТА У ПЕСМАМА ИВАНА В. ЛАЛИЋА И У ФИЛМУ „АМАДЕУС“ МИЛОША ФОРМАНА | 10.46793/LIPAR83.059K | 59-68 |
Милош Д. Михаиловић, „СЕКС-АПЕЛ“ У МЕЂУРАТНОМ БЕОГРАДУ: РОДНО ЧИТАЊЕ ТЕРАЗИЈА БОШКА ТОКИНА | 10.46793/LIPAR83.069M | 69-82 |
10.46793/LIPAR83.083P | 83-92 | |
10.46793/LIPAR83.093B | 93-101 | |
Тања П. Којић, ОДНОС ЖИВОТИЊА: ЧОВЈЕК У ПРОЗИ ВЕЉКА ПЕТРОВИЋА | 10.46793/LIPAR83.103K | 103-116 |
Лидија В. Петровић, ТАМНИЦА КАО ПАД И АПОКАЛИПСА У ПРИПОВЕДАЧКОЈ ПРОЗИ ИВЕ АНДРИЋА | 10.46793/LIPAR83.117P | 117-128 |
Александра П. Тодоровић, УЛОГА ФОТОГРАФИЈЕ У РОМАНУ АЛЕКСАНДРА ХЕМОНА „ПРОЈЕКТ ЛАЗАРУС“ | 10.46793/LIPAR83.129T | 129-143 |
10.46793/LIPAR83.145R | 145-157 | |
10.46793/LIPAR83.159A | 159-172 | |
Сандра М. Карајовић, О ГЛАГОЛИМА: МОДАЛНОСТ, ВИШЕЧЛАНОСТ И ГЛАГОЛСКИ АСПЕКТ | 10.46793/LIPAR83.175K | 175-182 |
10.46793/LIPAR83.183M | 183-184 |