DOI: 10.46793/NOIP
Download full text in PDF
- Studentsʼ Assessment of the Frequency of Roles in Bullying, Jurka Lepičnik Vodopivec, Blaž Teršek (DOI 10.46793/NOIP.015LV)
- Antropologija obrazovanja u digitalnom dobu, Jadranka Božić (DOI 10.46793/NOIP.029B)
- Recepcija škole i kompetencije učenika za cjeloživotno učenje, Ljiljana Jerković, Mile Ilić (DOI 10.46793/NOIP.045J)
- Značaj i vrijednosti Vase Pelagića za razvoj savremene pedagoško-didaktičke misli, Daliborka Škipina, Branka Kovačević (DOI 10.46793/NOIP.063S)
- Experiential Pedagogical Method in Primary School, Mitja Krajnčan (DOI 10.46793/NOIP.077K)
- Ne(empatičnost) počinilaca vršnjačkog nasilja – savremeni socijalno-pedagoški izazov u zaštiti dece, Sanja Sretić (DOI 10.46793/NOIP.087S)
- Razvoj deteta školskog uzrasta kao rezultat partnerstva porodice i škole – teorijsko-metodološki pristup, Jelena Maksimović, Jelena Osmanović Zajić, Jasmina Veljković (DOI 10.46793/NOIP.105M)
- Sistemski pristup porodici – implikacije za praksu u uslovima epidemije kovid-19, Nataša Nikolić (DOI 10.46793/NOIP.121N)
- “Parent” or “Friend”: Teacher Metaphors from the Perspective of Future Teachers, Silva Bratož, Anja Pirih, Mojca Žefran (DOI 10.46793/NOIP.143B)
- Status istraživanja komunikacione kompetentnosti nastavnika u proteklih deset godina, Lidija Zlatić (DOI 10.46793/NOIP.157Z)
- Analiza efekata primene različitih platformi za učenje programiranja, Biljana Đorić (DOI 10.46793/NOIP.179Q)
- Mobilna aplikacija u funkciji unapređenja predškolskog vaspitanja i obrazovanja, Miljana Mladenović, Biljana Novković Cvetković, Milan Krstić (DOI 10.46793/NOIP.201M)
- Da li srpska najjednostavnija prirodna podela dana (i noći) može da bude izazov za Poljake pri učenju srpskog jezika kao stranog?, Robert Bonjkovski (DOI 10.46793/NOIP.221B)
- Neki problemi u logičkom zaključivanju u nastavi matematike, Olivera Marković, Milomir Erić (DOI 10.46793/NOIP.231M)
- Nepoznata i promenljiva – problem učenja rane algebre, Nenad Milinković, Sanja Maričić (DOI 10.46793/NOIP.245M)
- Using Fuzzy Logic to Assess Studentsʼ Mathematical Knowledge, Daniel Doz, Darjo Felda, Mara Cotič (DOI 10.46793/NOIP.263D)
- Integrativni pristup sadržajima Digitalnog sveta i Sveta oko nas, Jelica Ristić, Jelena Lukić (DOI 10.46793/NOIP.279R)
- Istorijska karta kao ilustracija i/ili izvor znanja u udžbenicima za prirodu i društvo, Jelena Radojičić (DOI 10.46793/NOIP.295R)
- Studentsʼ Experience of Studying Arts and Social Sciences Content at a Distance, Barbara Kopačin, Matija Jenko, Eda Birsa (DOI 10.46793/NOIP.309K)
- Possibilities of Identifying Children with Delayed PsychomotorDevelopment, Jana Balážová, Gabriela Filka (DOI 10.46793/NOIP.327B)
- Neki aspekti moralnog vaspitanja dece oštećenog sluha, Marija Bjelić, Sanja Đoković (DOI 10.46793/NOIP.343B)
- Creating a Stimulating Inclusive Environment in Preschool Teaching, Jasna Kudek Mirošević, (DOI 10.46793/NOIP.359KM)
- Značaj, planiranje i sprovođenje fizičke aktivnosti kod mladih sa hipertenzijom, Anastasija Radunović, Dragan Radovanović (DOI 10.46793/NOIP.375R)
- Efekti primene treninga brzine, agilnosti i hitrine SAQ u sportu, Dragan Marinković, Slobodan Pavlović, Vladan Pelemiš, Dejan Madić (DOI 10.46793/NOIP.383M)
- Učenje kroz pokret u pristupima muzičkom obrazovanju, Marija Tanasković (DOI 10.46793/NOIP.403T)
- Odlike i funkcionalnost pesama u udžbenicima za muzičku kulturu za treći razred osnovne škole, Maja Ćalić, Jelena Grkić Ginić (DOI 10.46793/NOIP.415C)