DOI: 10.46793/NOIP
Download full text in PDF
- Studentsʼ Assessment of the Frequency of Roles in Bullying, Jurka Lepičnik Vodopivec, Blaž Teršek (DOI 10.46793/NOIP.015LV)
- Антропологија образовања у дигиталном добу, Јадранка Божић (DOI 10.46793/NOIP.029B)
- Рецепција школе и компетенције ученика за цјеложивотно учење, Љиљана Јерковић, Миле Илић (DOI 10.46793/NOIP.045J)
- Значај и вриједности Васе Пелагића за развој савремене педагошко-дидактичке мисли, Далиборка Шкипина, Бранка Ковачевић (DOI 10.46793/NOIP.063S)
- Experiential Pedagogical Method in Primary School, Mitja Krajnčan (DOI 10.46793/NOIP.077K)
- Не(емпатичност) починилаца вршњачког насиља – савремени социјално-педагошки изазов у заштити деце, Сања Сретић (DOI 10.46793/NOIP.087S)
- Развој детета школског узраста као резултат партнерства породице и школе – теоријско-методолошки приступ, Јелена Максимовић, Јелена Османовић Зајић, Јасмина Вељковић (DOI 10.46793/NOIP.105M)
- Системски приступ породици – импликације за праксу у условима епидемије ковид-19, Наташа Николић (DOI 10.46793/NOIP.121N)
- “Parent” or “Friend”: Teacher Metaphors from the Perspective of Future Teachers, Silva Bratož, Anja Pirih, Mojca Žefran (DOI 10.46793/NOIP.143B)
- Статус истраживања комуникационе компетентности наставника у протеклих десет година, Лидија Златић (DOI 10.46793/NOIP.157Z)
- Анализа ефеката примене различитих платформи за учење програмирања, Биљана Ђорић (DOI 10.46793/NOIP.179Q)
- Мобилна апликација у функцији унапређења предшколског васпитања и образовања, Миљана Младеновић, Биљана Новковић Цветковић, Милан Крстић (DOI 10.46793/NOIP.201M)
- Да ли српска најједноставнија природна подела дана (и ноћи) може да буде изазов за Пољаке при учењу српског језика као страног?, Роберт Боњковски (DOI 10.46793/NOIP.221B)
- Неки проблеми у логичком закључивању у настави математике, Оливера Марковић, Миломир Ерић (DOI 10.46793/NOIP.231M)
- Непозната и променљива – проблем учења ране алгебре, Ненад Милинковић, Сања Маричић (DOI 10.46793/NOIP.245M)
- Using Fuzzy Logic to Assess Studentsʼ Mathematical Knowledge, Daniel Doz, Darjo Felda, Mara Cotič (DOI 10.46793/NOIP.263D)
- Интегративни приступ садржајима Дигиталног света и Света око нас, Јелица Ристић, Јелена Лукић (DOI 10.46793/NOIP.279R)
- Историјска карта као илустрација и/или извор знања у уџбеницима за природу и друштво, Јелена Радојичић (DOI 10.46793/NOIP.295R)
- Studentsʼ Experience of Studying Arts and Social Sciences Content at a Distance, Barbara Kopačin, Matija Jenko, Eda Birsa (DOI 10.46793/NOIP.309K)
- Possibilities of Identifying Children with Delayed Psychomotor Development, Jana Balážová, Gabriela Filka (DOI 10.46793/NOIP.327B)
- Неки аспекти моралног васпитања деце оштећеног слуха, Марија Бјелић, Сања Ђоковић (DOI 10.46793/NOIP.343B)
- Creating a Stimulating Inclusive Environment in Preschool Teaching, Jasna Kudek Mirošević, (DOI 10.46793/NOIP.359KM)
- Значај, планирање и спровођење физичке активности код младих са хипертензијом, Анастасија Радуновић, Драган Радовановић (DOI 10.46793/NOIP.375R)
- Ефекти примене тренинга брзине, агилности и хитрине SAQ у спорту, Драган Маринковић, Слободан Павловић, Владан Пелемиш, Дејан Мадић (DOI 10.46793/NOIP.383M)
- Учење кроз покрет у приступима музичком образовању, Марија Танасковић (DOI 10.46793/NOIP.403T)
- Одлике и функционалност песама у уџбеницима за музичку културу за трећи разред основне школе, Маја Ћалић, Јелена Гркић Гинић (DOI 10.46793/NOIP.415C)