Међународни научни скуп
1. CHALLENGES OF CONTEMPORARY SCHOOL FROM THE PERSPECTIVE OF FUTURE TEACHERS
MARTINA KOVAČIČ KUZMIĆ, MATIJA JENKO, JURKA LEPIČNIK VODOPIVEC
2. УЛОГА МОТИВАЦИЈЕ У ВАСПИТНО-ОБРАЗОВНОМ КОНТЕКСТУ
ЈАСМИНА С. ВЕЉКОВИЋ
3. ПРЕВЕНЦИЈА ШКОЛСКОГ НЕУСПЕХА У САВРЕМЕНОЈ НАСТАВИ: ТЕОРИЈСКИ И ПРАКТИЧАН ПРИСТУП
ЈЕЛЕНА Ж. МАКСИМОВИЋ, ЈЕЛЕНА С. ОСМАНОВИЋ ЗАЈИЋ
4. УЗРОЦИ ТЕШКОЋА У УЧЕЊУ НА ПРЕЛАЗУ ИЗ РАЗРЕДНЕ У ПРЕДМЕТНУ НАСТАВУ
ЛАНА М. ТОМЧИЋ
СЛАЂАНА Б. ДИМИТРИЈЕВИЋ, JЕЛЕНА Д. ЂУРЂЕВИЋ НИКОЛИЋ, ВИОЛЕТА М. ПЕТРОВИЋ
6. УЛОГА НАСТАВНИКА У РАЗВОЈУ СОЦИОЕМОЦИОНАЛНИХ ВЕШТИНЕ УЧЕНИКА
ЛИДИЈА Ђ. ЗЛАТИЋ, СЛАЂАНА ЛУКОВИЋ
7. EМОЦИОНАЛНО ВАСПИТАЊЕ У СРПСКОЈ ПЕДАГОГИЈИ 20. ВЕКА
JEЛEНA С. ПEТРOВИЋ, ДРAГAНA В. ДИМИТРИJEВИЋ
8. КОНЦЕПТ ВИШЕСТРУКОГ УЧЕЊА И ПОУЧАВАЊА У ИНКЛУЗИВНОЈ НАСТАВИ
ЉИЉАНА С. ЈЕРКОВИЋ, МИЛЕ Ђ. ИЛИЋ
9. ЗАСТУПЉЕНОСТ ТЕОРИЈА УЧЕЊА У ДИЗАЈНУ ЕЛЕКТРОНСКИХ КУРСЕВА У КОНТЕКСТУ ВИСОКОГ ОБРАЗОВАЊА
БИЉАНА Д. ЂОРИЋ
10. ДОМАЋИ РАД УЧЕНИКА У ВАСПИТНО-ОБРАЗОВНОМ КОНТЕКСТУ САВРЕМЕНЕ НАСТАВЕ
СЛАВИША В. ЈЕЊИЋ , ТАТЈАНА В. МИХАЈЛОВИЋ
11. ЧАСОПИСИ ДРУШТВЕНИХ НАУКА У СРБИЈИ ИЗМЕЂУ ГЛОБАЛНИХ И НАЦИОНАЛНИХ ИНТЕРЕСА
МАРИНА Ж. СЕМИЗ
12. THE DIGITALIZATION OF THE LEARNING PROCESS IN SERBIA DURING THE COVID-19 CRISIS
BRANISLAV М. RANĐELOVIĆ, ELIZABETA KARALIĆ, DANIJELA ĐUKIĆ
13. ПРОБЛЕМИ ДЕФИНИСАЊА ПРЕДМЕТА ДОМСКЕ ПЕДАГОГИЈЕ
МИЛАН КОМНЕНОВИЋ
НАТАША M. НИКОЛИЋ
15. ЗНАЧАЈ КРИТИЧКОГ РАЗМИШЉАЊА У ОБРАЗОВАЊУ СОЦИЈАЛНИХ РАДНИКА
ЈОВАНА Ј. ШКОРИЋ, МАРКО M. ШКОРИЋ
РОБЕРТ БОЊКОВСКИ
ЖЕЛИМИР Ж. ДРАГИЋ, МИЛЕ Ђ. ИЛИЋ
18. ЗНАЧАЈ САВИНСКОГ БУКВАРА У НАСТАВИ ПОЧЕТНОГ ЧИТАЊА И ПИСАЊА И СРПСКОЈ КУЛТУРИ
БИЉАНА С. САМАРЏИЋ, ДАЛИБОРКА Б. ШКИПИНА
19. АНАЛИЗА СТАНДАРДА КВАЛИТЕТА ЕЛЕКТРОНСКОГ УЏБЕНИКА СРПСКОГ ЈЕЗИКА ЗА ДРУГИ РАЗРЕД ОСНОВНЕ ШКОЛЕ
ВУК Ч. СЕКАЧ
20. TAXONOMY OF LEARNING OBJECTIVES AT ELEMENTARY LEVEL
MARA COTIČ, DARJO FELDA, AMALIJA ŽAKELJ
21. МИШЉЕЊЕ СТУДЕНАТА – БУДУЋИХ УЧИТЕЉА О РАЗВОЈУ МАТЕМАТИЧКЕ ПИСМЕНОСТИ У ПРВОМ ЦИКЛУСУ ОБРАЗОВАЊА
МАРИЈАНА Ж. ЗЕЉИЋ, МИЛАНА М. ДАБИЋ БОРИЧИЋ
22. SEKULARNI TRENDOVI DJECE I ADOLESCENATA KAO OSNOV ZA PLANIRANJE I PROGRAMIRANJE FIZIČKE AKTIVNOSTI
ALEKSANDRA D. VUKSANOVIĆ BOŽARIĆ, ALEKSANDAR M. IGNJATOVIĆ
23. АНТИДОПИНГ ПРОГРАМИ У САВРЕМЕНОМ ДРУШТВЕНОМ И ВАСПИТНО-ОБРАЗОВНОМ КОНТЕКСТУ
ДРАГАН С. РАДОВАНОВИЋ, ЕМИЛИЈА Љ. СТОЈАНОВИЋ
СЛОБОДАН М. ПЕНЕЗИЋ
25. GLAZBENA NASTAVA I SLUŠANJE UMJETNIČKE GLAZBE U FUNKCIJI CJELOVITOG RAZVOJA UČENIKA
SABINA VIDULIN
26. ПРИСТУП REGGIO EMILIA – МОГУЋНОСТИ ИНТЕГРАЦИЈЕ У ПРЕДШКОЛСКО МУЗИЧКО ВАСПИТАЊE И ОБРАЗОВАЊЕ
МАРИЈА К. ТАНАСКОВИЋ
27. ВИРТУЕЛНИ МУЗЕЈ УМЕТНОСТИ КАО ОБРАЗОВНИ САДРЖАЈ ИKT У НАСТАВИ ЛИКОВНЕ КУЛТУРЕ (ТЕОРИЈСКИ АСПЕКТ)
АЛЕКСАНДАР Ј. МИТРОВИЋ
GORDANA M. LJUBIČIĆ
29. L2 TENSE TRANSFER IN EFL LEARNING
TATJANA S. GRUJIĆ
30. STANCE MARKERS: AN UNDERDEVELOPED ASPECT OF SERBIAN EFL WRITERS’ COMPETENCE
MARTA V. VELIČKOVIĆ, JELENA R. DANILOVIĆ-JEREMIĆ