Tijana Z. Matović, REKONFIGURACIJA ZVANIČNE ISTORIJE PUTEM SEĆANJA U ROMANIMA VOLJENA TONI MORISON I O LJUBAVI I SENCI IZABELE ALJENDE | 10.46793/Uzdanica21.3.009M | 9-23 |
Mirjana J. Zarić, KOMPARATIVNO PROUČAVANJE MOTIVA UROKA U TRAGEDIJI MAKSIM CRNOJEVIĆ LAZE KOSTIĆA I NARODNOJ PESMI „ŽENIDBA MAKSIMA CRNOJEVIĆA” U SREDNJOŠKOLSKOJ NASTAVI | 10.46793/Uzdanica21.3.025Z | 25-39 |
Dragana J. Cicović Sarajlić, Anđelka M. Kovač, Biljana M. Belojica Pavlović, SRPSKA DUHOVNA MUZIKA KAO ČINILAC RAZVOJA NACIONALNOG IDENTITETA UČENIKA | 10.46793/Uzdanica21.3.041CS | 41-54 |
Tamara S. Čalopek, PRIMENA LEVI-STROSOVIH IDEJA O MITU I MUZICI NA PRIMERU SARTROVE MUČNINE I KORTASAROVOG PROGONITELJA | 10.46793/Uzdanica21.3.065C | 55-69 |
Marijana D. Matić, LEARNING ENGLISH THROUGH MUSIC – THE CASE OF UNIVERSITY MUSIC STUDENTS | 10.46793/Uzdanica21.3.071M | 71-82 |
Tiana M. Tošić-Lojanica, MUCH OF A WOMAN AND SOMETHING OF A MAN: A COLLOSTRUCTIONAL APPROACH | 10.46793/Uzdanica21.3.083TL | 83-97 |
Ivana B. Palibrk, STIL U ROMANU „FIRENTINSKI DUBLET“ | 10.46793/Uzdanica21.3.099P | 99-110 |
Milena M. Stojanović, DVOSLOŽNE IMENICE ŠPANSKOG POREKLA U SRPSKOM JEZIKU ‒ LINGVOKULTUROLOŠKI I PROZODIJSKI PRISTUP | 10.46793/Uzdanica21.3.111S | 111-128 |
Kristina N. Topić, DEKONSTRUKCIJA KNJIŽEVNOTEORIJSKOG ODREĐENJA GLAVNOG LIKA BILDUNGSROMANA NA PRIMJERU ROMANA SUDBINA JEDNOG ČARLIJA ALEKSANDRA POPOVIĆA | 10.46793/Uzdanica21.3.129T | 129-140 |
Danica M. Jerotijević Tišma, UTICAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA SVAKODNEVNU KOMUNIKACIJU I UPOTREBU JEZIKA: STAVOVI GOVORNIKA SRPSKOG JEZIKA | 10.46793/Uzdanica21.3.141JT | 141-154 |
Tatjana S. Grujić, Jelena R. Danilović Jeremić, METAFORIČKA KONCEPTUALIZACIJA LEKTURE KOD STUDENATA ANGLISTIKE | 10.46793/Uzdanica21.3.155G | 155-168 |
Jovana N. Antonijević, TIPOVI TUĐEG GOVORA U ROMANU MAMAC DAVIDA ALBAHARIJA | 10.46793/Uzdanica21.3.169A | 169-180 |
Marija N. Janevska, Tamara N. Janevska, APPROACHING EFL LEARNERS’ STANCETAKING TENDENCIES FROM THE PHONETIC AND COGNITIVE SEMANTIC PERSPECTIVE: A PRELIMINARY STUDY | 10.46793/Uzdanica21.3.181J | 181-197 |
Anica V. Glođović, PROCEDURES IN TRANSLATING CULTURE-RELATED ELEMENTS IN TOURISM DISCOURSE | 10.46793/Uzdanica21.3.199G | 199-212 |
Jelena LJ. Spasić, Neda R. Milošević Dedakin, Nataša D. Čabarkapa, POVEZANOST ORALNE PRAKSIJE I ARTIKULACIJE KOD DECE PREDŠKOLSKOG UZRASTA | 10.46793/Uzdanica21.3.213S | 213-229 |
Bojana M. Dimitrijević, Jelena S. Starčević, EXPLORING CHILD-RELATED FACTORS OF PRESCHOOL EDUCATORS’ BELIEFS AND PERSPECTIVES ON INCLUSION | 10.46793/Uzdanica21.3.231D | 231-247 |
Ivana R. Ćirković-Miladinović, INTEGRATING TECHNOLOGY IN YOUNG LEARNERS’ENGLISH LANGUAGE CLASSROOMS: FREQUENCY, TYPES, AND ATTITUDES | 10.46793/Uzdanica21.3.249CM | 249-262 |
Dejana B. Nešić, Marko M. Đorđević, DEČJA I RODITELJSKA PERCEPCIJA TELEVIZIJE, MEDIJSKE NAVIKE I IZBOR TELEVIZIJSKOG PROGRAMA | 10.46793/Uzdanica21.3.263N | 263-282 |
Aleksandar M. Milanković, METODIČKA ARTIKULACIJA IMAGINACIJE U NASTAVI NEUMETNIČKIH PREDMETA – TEORIJSKA ANALIZA I PRIMER UDŽBENIKA IZ HEMIJE | 10.46793/Uzdanica21.3.283M | 283-301 |
Artea D. Panajotović, Tamara M. Jevrić, KNJIŽEVNOST U UDŽBENICIMA ENGLESKOG JEZIKA ZA SREDNJU ŠKOLU: KVANTITATIVNA ANALIZA | 10.46793/Uzdanica21.3.303P | 303-325 |
Ilijana R. Čutura, PERIFRASTIČKI PRILOZI NEMAČKOG I SRPSKOG JEZIKA U KONTRASTU I SINTEZI | 10.46793/Uzdanica21.3.329C | 329-332 |
Julijana S. Despotović, O AKTUELNIM PITANJIMA SINTAKSE REČENICE SRPSKOGA JEZIKA | 10.46793/Uzdanica21.3.333D | 333-341 |