Тијана З. Матовић, РЕКОНФИГУРАЦИЈА ЗВАНИЧНЕ ИСТОРИЈЕ ПУТЕМ СЕЋАЊА У РОМАНИМА ВОЉЕНА ТОНИ МОРИСОН И О ЉУБАВИ И СЕНЦИ ИЗАБЕЛЕ АЉЕНДЕ | 10.46793/Uzdanica21.3.009M | 9-23 |
Мирјана Ј. Зарић, КОМПАРАТИВНО ПРОУЧАВАЊЕ МОТИВА УРОКА У ТРАГЕДИЈИ МАКСИМ ЦРНОЈЕВИЋ ЛАЗЕ КОСТИЋА И НАРОДНОЈ ПЕСМИ „ЖЕНИДБА МАКСИМА ЦРНОЈЕВИЋА” У СРЕДЊОШКОЛСКОЈ НАСТАВИ | 10.46793/Uzdanica21.3.025Z | 25-39 |
Драгана J. Цицовић Сарајлић, Анђелка M. Ковач, Биљана M. Белојица Павловић, СРПСКА ДУХОВНА МУЗИКА КАО ЧИНИЛАЦ РАЗВОЈА НАЦИОНАЛНОГ ИДЕНТИТЕТА УЧЕНИКА | 10.46793/Uzdanica21.3.041CS | 41-54 |
Тамара С. Чалопек, ПРИМЕНА ЛЕВИ-СТРОСОВИХ ИДЕЈА О МИТУ И МУЗИЦИ НА ПРИМЕРУ САРТРОВЕ МУЧНИНЕ И КОРТАСАРОВОГ ПРОГОНИТЕЉА | 10.46793/Uzdanica21.3.065C | 55-69 |
Marijana D. Matić, LEARNING ENGLISH THROUGH MUSIC – THE CASE OF UNIVERSITY MUSIC STUDENTS | 10.46793/Uzdanica21.3.071M | 71-82 |
Tiana М. Tošić-Lojanica, MUCH OF A WOMAN AND SOMETHING OF A MAN: A COLLOSTRUCTIONAL APPROACH | 10.46793/Uzdanica21.3.083TL | 83-97 |
Ивана Б. Палибрк, СТИЛ У РОМАНУ „ФИРЕНТИНСКИ ДУБЛЕТ“ | 10.46793/Uzdanica21.3.099P | 99-110 |
Милена М. Стојановић, ДВОСЛОЖНЕ ИМЕНИЦЕ ШПАНСКОГ ПОРЕКЛА У СРПСКОМ ЈЕЗИКУ ‒ ЛИНГВОКУЛТУРОЛОШКИ И ПРОЗОДИЈСКИ ПРИСТУП | 10.46793/Uzdanica21.3.111S | 111-128 |
Кристина Н. Топић, ДЕКОНСТРУКЦИЈА КЊИЖЕВНОТЕОРИЈСКОГ ОДРЕЂЕЊА ГЛАВНОГ ЛИКА БИЛДУНГСРОМАНА НА ПРИМЈЕРУ РОМАНА СУДБИНА ЈЕДНОГ ЧАРЛИЈА АЛЕКСАНДРА ПОПОВИЋА | 10.46793/Uzdanica21.3.129T | 129-140 |
Даница М. Јеротијевић Тишма, УТИЦАЈ ДРУШТВЕНИХ МРЕЖА НА СВАКОДНЕВНУ КОМУНИКАЦИЈУ И УПОТРЕБУ ЈЕЗИКА: СТАВОВИ ГОВОРНИКА СРПСКОГ ЈЕЗИКА | 10.46793/Uzdanica21.3.141JT | 141-154 |
Татјана С. Грујић, Јелена Р. Даниловић Јеремић, МЕТАФОРИЧКА КОНЦЕПТУАЛИЗАЦИЈА ЛЕКТУРЕ КОД СТУДЕНАТА АНГЛИСТИКЕ | 10.46793/Uzdanica21.3.155G | 155-168 |
Јована Н. Антонијевић, ТИПОВИ ТУЂЕГ ГОВОРА У РОМАНУ МАМАЦ ДАВИДА АЛБАХАРИЈА | 10.46793/Uzdanica21.3.169A | 169-180 |
Marija N. Janevska, Tamara N. Janevska, APPROACHING EFL LEARNERS’ STANCETAKING TENDENCIES FROM THE PHONETIC AND COGNITIVE SEMANTIC PERSPECTIVE: A PRELIMINARY STUDY | 10.46793/Uzdanica21.3.181J | 181-197 |
Anica V. Glođović, PROCEDURES IN TRANSLATING CULTURE-RELATED ELEMENTS IN TOURISM DISCOURSE | 10.46793/Uzdanica21.3.199G | 199-212 |
Јелена Љ. Спасић, Неда Р. Милошевић Дедакин, Наташа Д. Чабаркапа, ПОВЕЗАНОСТ ОРАЛНЕ ПРАКСИЈЕ И АРТИКУЛАЦИЈЕ КОД ДЕЦЕ ПРЕДШКОЛСКОГ УЗРАСТА | 10.46793/Uzdanica21.3.213S | 213-229 |
Bojana M. Dimitrijević, Jelena S. Starčević, EXPLORING CHILD-RELATED FACTORS OF PRESCHOOL EDUCATORS’ BELIEFS AND PERSPECTIVES ON INCLUSION | 10.46793/Uzdanica21.3.231D | 231-247 |
Ivana R. Ćirković-Miladinović, INTEGRATING TECHNOLOGY IN YOUNG LEARNERS’ENGLISH LANGUAGE CLASSROOMS: FREQUENCY, TYPES, AND ATTITUDES | 10.46793/Uzdanica21.3.249CM | 249-262 |
Дејана Б. Нешић, Марко М. Ђорђевић, ДEЧJA И РОДИТЕЉСКА ПЕРЦЕПЦИЈА ТЕЛЕВИЗИЈЕ, МЕДИЈСКЕ НАВИКЕ И ИЗБОР ТЕЛЕВИЗИЈСКОГ ПРОГРАМА | 10.46793/Uzdanica21.3.263N | 263-282 |
Александар М. Миланковић, МЕТОДИЧКА АРТИКУЛАЦИЈА ИМАГИНАЦИЈЕ У НАСТАВИ НЕУМЕТНИЧКИХ ПРЕДМЕТА – ТЕОРИЈСКА АНАЛИЗА И ПРИМЕР УЏБЕНИКА ИЗ ХЕМИЈЕ | 10.46793/Uzdanica21.3.283M | 283-301 |
Артеа Д. Панајотовић, Тамара М. Јеврић, КЊИЖЕВНОСТ У УЏБЕНИЦИМА ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА ЗА СРЕДЊУ ШКОЛУ: КВАНТИТАТИВНА АНАЛИЗА | 10.46793/Uzdanica21.3.303P | 303-325 |
Илијана Р. Чутура, ПЕРИФРАСТИЧКИ ПРИЛОЗИ НЕМАЧКОГ И СРПСКОГ ЈЕЗИКА У КОНТРАСТУ И СИНТЕЗИ | 10.46793/Uzdanica21.3.329C | 329-332 |
Јулијана С. Деспотовић, О АКТУЕЛНИМ ПИТАЊИМА СИНТАКСЕ РЕЧЕНИЦЕ СРПСКОГА ЈЕЗИКА | 10.46793/Uzdanica21.3.333D | 333-341 |