Tijana Z. Matović, REKONFIGURACIJA ZVANIČNE ISTORIJE PUTEM SEĆANJA U ROMANIMA VOLJENA TONI MORISON I O LJUBAVI I SENCI IZABELE ALJENDE  | 10.46793/Uzdanica21.3.009M  | 9-23  | 
Mirjana J. Zarić, KOMPARATIVNO PROUČAVANJE MOTIVA UROKA U TRAGEDIJI MAKSIM CRNOJEVIĆ LAZE KOSTIĆA I NARODNOJ PESMI „ŽENIDBA MAKSIMA CRNOJEVIĆA” U SREDNJOŠKOLSKOJ NASTAVI  | 10.46793/Uzdanica21.3.025Z  | 25-39  | 
Dragana J. Cicović Sarajlić, Anđelka M. Kovač, Biljana M. Belojica Pavlović, SRPSKA DUHOVNA MUZIKA KAO ČINILAC RAZVOJA NACIONALNOG IDENTITETA UČENIKA  | 10.46793/Uzdanica21.3.041CS  | 41-54  | 
Tamara S. Čalopek, PRIMENA LEVI-STROSOVIH IDEJA O MITU I MUZICI NA PRIMERU SARTROVE MUČNINE I KORTASAROVOG PROGONITELJA  | 10.46793/Uzdanica21.3.065C  | 55-69  | 
Marijana D. Matić, LEARNING ENGLISH THROUGH MUSIC – THE CASE OF UNIVERSITY MUSIC STUDENTS   | 10.46793/Uzdanica21.3.071M  | 71-82  | 
Tiana M. Tošić-Lojanica, MUCH OF A WOMAN AND SOMETHING OF A MAN: A COLLOSTRUCTIONAL APPROACH   | 10.46793/Uzdanica21.3.083TL  | 83-97  | 
Ivana B. Palibrk, STIL U ROMANU „FIRENTINSKI DUBLET“  | 10.46793/Uzdanica21.3.099P  | 99-110  | 
Milena M. Stojanović, DVOSLOŽNE IMENICE ŠPANSKOG POREKLA U SRPSKOM JEZIKU ‒ LINGVOKULTUROLOŠKI I PROZODIJSKI PRISTUP  | 10.46793/Uzdanica21.3.111S  | 111-128  | 
Kristina N. Topić, DEKONSTRUKCIJA KNJIŽEVNOTEORIJSKOG ODREĐENJA GLAVNOG LIKA BILDUNGSROMANA NA PRIMJERU ROMANA SUDBINA JEDNOG ČARLIJA ALEKSANDRA POPOVIĆA  | 10.46793/Uzdanica21.3.129T  | 129-140  | 
Danica M. Jerotijević Tišma, UTICAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA SVAKODNEVNU KOMUNIKACIJU I UPOTREBU JEZIKA: STAVOVI GOVORNIKA SRPSKOG JEZIKA  | 10.46793/Uzdanica21.3.141JT  | 141-154  | 
Tatjana S. Grujić, Jelena R. Danilović Jeremić, METAFORIČKA KONCEPTUALIZACIJA LEKTURE KOD STUDENATA ANGLISTIKE  | 10.46793/Uzdanica21.3.155G  | 155-168  | 
Jovana N. Antonijević, TIPOVI TUĐEG GOVORA U ROMANU MAMAC DAVIDA ALBAHARIJA   | 10.46793/Uzdanica21.3.169A  | 169-180  | 
Marija N. Janevska, Tamara N. Janevska, APPROACHING EFL LEARNERS’ STANCETAKING TENDENCIES FROM THE PHONETIC AND COGNITIVE SEMANTIC PERSPECTIVE: A PRELIMINARY STUDY  | 10.46793/Uzdanica21.3.181J  | 181-197  | 
Anica V. Glođović, PROCEDURES IN TRANSLATING CULTURE-RELATED ELEMENTS IN TOURISM DISCOURSE   | 10.46793/Uzdanica21.3.199G  | 199-212  | 
Jelena LJ. Spasić, Neda R. Milošević Dedakin, Nataša D. Čabarkapa, POVEZANOST ORALNE PRAKSIJE I ARTIKULACIJE KOD DECE PREDŠKOLSKOG UZRASTA  | 10.46793/Uzdanica21.3.213S  | 213-229  | 
Bojana M. Dimitrijević, Jelena S. Starčević, EXPLORING CHILD-RELATED FACTORS OF PRESCHOOL EDUCATORS’ BELIEFS AND PERSPECTIVES ON INCLUSION  | 10.46793/Uzdanica21.3.231D  | 231-247  | 
Ivana R. Ćirković-Miladinović, INTEGRATING TECHNOLOGY IN YOUNG LEARNERS’ENGLISH LANGUAGE CLASSROOMS: FREQUENCY, TYPES, AND ATTITUDES  | 10.46793/Uzdanica21.3.249CM  | 249-262  | 
Dejana B. Nešić,  Marko M. Đorđević, DEČJA I RODITELJSKA PERCEPCIJA TELEVIZIJE, MEDIJSKE NAVIKE I IZBOR TELEVIZIJSKOG PROGRAMA  | 10.46793/Uzdanica21.3.263N  | 263-282  | 
Aleksandar M. Milanković, METODIČKA ARTIKULACIJA IMAGINACIJE U NASTAVI NEUMETNIČKIH PREDMETA – TEORIJSKA ANALIZA I PRIMER UDŽBENIKA IZ HEMIJE  | 10.46793/Uzdanica21.3.283M  | 283-301  | 
Artea D. Panajotović, Tamara M. Jevrić, KNJIŽEVNOST U UDŽBENICIMA ENGLESKOG JEZIKA ZA SREDNJU ŠKOLU: KVANTITATIVNA ANALIZA  | 10.46793/Uzdanica21.3.303P  | 303-325  | 
Ilijana R. Čutura, PERIFRASTIČKI PRILOZI NEMAČKOG I SRPSKOG JEZIKA U KONTRASTU I SINTEZI  | 10.46793/Uzdanica21.3.329C  | 329-332  | 
Julijana S. Despotović, O AKTUELNIM PITANJIMA SINTAKSE REČENICE SRPSKOGA JEZIKA  | 10.46793/Uzdanica21.3.333D  | 333-341  |