Тијана З. Матовић, РЕКОНФИГУРАЦИЈА ЗВАНИЧНЕ ИСТОРИЈЕ ПУТЕМ СЕЋАЊА У РОМАНИМА ВОЉЕНА ТОНИ МОРИСОН И О ЉУБАВИ И СЕНЦИ ИЗАБЕЛЕ АЉЕНДЕ  | 10.46793/Uzdanica21.3.009M  | 9-23  | 
Мирјана Ј. Зарић, КОМПАРАТИВНО ПРОУЧАВАЊЕ МОТИВА УРОКА У ТРАГЕДИЈИ МАКСИМ ЦРНОЈЕВИЋ ЛАЗЕ КОСТИЋА И НАРОДНОЈ ПЕСМИ „ЖЕНИДБА МАКСИМА ЦРНОЈЕВИЋА” У СРЕДЊОШКОЛСКОЈ НАСТАВИ  | 10.46793/Uzdanica21.3.025Z  | 25-39  | 
Драгана J. Цицовић Сарајлић, Анђелка M. Ковач, Биљана M. Белојица Павловић, СРПСКА ДУХОВНА МУЗИКА КАО ЧИНИЛАЦ РАЗВОЈА НАЦИОНАЛНОГ ИДЕНТИТЕТА УЧЕНИКА  | 10.46793/Uzdanica21.3.041CS  | 41-54  | 
Тамара С. Чалопек, ПРИМЕНА ЛЕВИ-СТРОСОВИХ ИДЕЈА О МИТУ И МУЗИЦИ НА ПРИМЕРУ САРТРОВЕ МУЧНИНЕ И КОРТАСАРОВОГ ПРОГОНИТЕЉА  | 10.46793/Uzdanica21.3.065C  | 55-69  | 
Marijana D. Matić, LEARNING ENGLISH THROUGH MUSIC – THE CASE OF UNIVERSITY MUSIC STUDENTS   | 10.46793/Uzdanica21.3.071M  | 71-82  | 
Tiana М. Tošić-Lojanica, MUCH OF A WOMAN AND SOMETHING OF A MAN: A COLLOSTRUCTIONAL APPROACH   | 10.46793/Uzdanica21.3.083TL  | 83-97  | 
Ивана Б. Палибрк, СТИЛ У РОМАНУ „ФИРЕНТИНСКИ ДУБЛЕТ“  | 10.46793/Uzdanica21.3.099P  | 99-110  | 
Милена М. Стојановић, ДВОСЛОЖНЕ ИМЕНИЦЕ ШПАНСКОГ ПОРЕКЛА У СРПСКОМ ЈЕЗИКУ ‒ ЛИНГВОКУЛТУРОЛОШКИ И ПРОЗОДИЈСКИ ПРИСТУП  | 10.46793/Uzdanica21.3.111S  | 111-128  | 
Кристина Н. Топић, ДЕКОНСТРУКЦИЈА КЊИЖЕВНОТЕОРИЈСКОГ ОДРЕЂЕЊА ГЛАВНОГ ЛИКА БИЛДУНГСРОМАНА НА ПРИМЈЕРУ РОМАНА СУДБИНА ЈЕДНОГ ЧАРЛИЈА АЛЕКСАНДРА ПОПОВИЋА  | 10.46793/Uzdanica21.3.129T  | 129-140  | 
Даница М. Јеротијевић Тишма, УТИЦАЈ ДРУШТВЕНИХ МРЕЖА НА СВАКОДНЕВНУ КОМУНИКАЦИЈУ И УПОТРЕБУ ЈЕЗИКА: СТАВОВИ ГОВОРНИКА СРПСКОГ ЈЕЗИКА  | 10.46793/Uzdanica21.3.141JT  | 141-154  | 
Татјана С. Грујић, Јелена Р. Даниловић Јеремић, МЕТАФОРИЧКА КОНЦЕПТУАЛИЗАЦИЈА ЛЕКТУРЕ КОД СТУДЕНАТА АНГЛИСТИКЕ  | 10.46793/Uzdanica21.3.155G  | 155-168  | 
Јована Н. Антонијевић, ТИПОВИ ТУЂЕГ ГОВОРА У РОМАНУ МАМАЦ ДАВИДА АЛБАХАРИЈА   | 10.46793/Uzdanica21.3.169A  | 169-180  | 
Marija N. Janevska, Tamara N. Janevska, APPROACHING EFL LEARNERS’ STANCETAKING TENDENCIES FROM THE PHONETIC AND COGNITIVE SEMANTIC PERSPECTIVE: A PRELIMINARY STUDY  | 10.46793/Uzdanica21.3.181J  | 181-197  | 
Anica V. Glođović, PROCEDURES IN TRANSLATING CULTURE-RELATED ELEMENTS IN TOURISM DISCOURSE   | 10.46793/Uzdanica21.3.199G  | 199-212  | 
Јелена Љ. Спасић, Неда Р. Милошевић Дедакин, Наташа Д. Чабаркапа, ПОВЕЗАНОСТ ОРАЛНЕ ПРАКСИЈЕ И АРТИКУЛАЦИЈЕ КОД ДЕЦЕ ПРЕДШКОЛСКОГ УЗРАСТА  | 10.46793/Uzdanica21.3.213S  | 213-229  | 
Bojana M. Dimitrijević, Jelena S. Starčević, EXPLORING CHILD-RELATED FACTORS OF PRESCHOOL EDUCATORS’ BELIEFS AND PERSPECTIVES ON INCLUSION  | 10.46793/Uzdanica21.3.231D  | 231-247  | 
Ivana R. Ćirković-Miladinović, INTEGRATING TECHNOLOGY IN YOUNG LEARNERS’ENGLISH LANGUAGE CLASSROOMS: FREQUENCY, TYPES, AND ATTITUDES  | 10.46793/Uzdanica21.3.249CM  | 249-262  | 
Дејана Б. Нешић,  Марко М. Ђорђевић, ДEЧJA И РОДИТЕЉСКА ПЕРЦЕПЦИЈА ТЕЛЕВИЗИЈЕ, МЕДИЈСКЕ НАВИКЕ И ИЗБОР ТЕЛЕВИЗИЈСКОГ ПРОГРАМА  | 10.46793/Uzdanica21.3.263N  | 263-282  | 
Александар М. Миланковић, МЕТОДИЧКА АРТИКУЛАЦИЈА ИМАГИНАЦИЈЕ У НАСТАВИ НЕУМЕТНИЧКИХ ПРЕДМЕТА – ТЕОРИЈСКА АНАЛИЗА И ПРИМЕР УЏБЕНИКА ИЗ ХЕМИЈЕ  | 10.46793/Uzdanica21.3.283M  | 283-301  | 
Артеа Д. Панајотовић, Тамара М. Јеврић, КЊИЖЕВНОСТ У УЏБЕНИЦИМА ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА ЗА СРЕДЊУ ШКОЛУ: КВАНТИТАТИВНА АНАЛИЗА  | 10.46793/Uzdanica21.3.303P  | 303-325  | 
Илијана Р. Чутура, ПЕРИФРАСТИЧКИ ПРИЛОЗИ НЕМАЧКОГ И СРПСКОГ ЈЕЗИКА У КОНТРАСТУ И СИНТЕЗИ  | 10.46793/Uzdanica21.3.329C  | 329-332  | 
Јулијана С. Деспотовић, О АКТУЕЛНИМ ПИТАЊИМА СИНТАКСЕ РЕЧЕНИЦЕ СРПСКОГА ЈЕЗИКА  | 10.46793/Uzdanica21.3.333D  | 333-341  |