Вишња С. Мићић, ВЕРБАЛНЕ АСОЦИЈАЦИЈЕ ДЕЦЕ ПРЕДШКОЛСКОГ УЗРАСТА НА НАЗИВЕ ОДРЕЂЕНИХ БОЈА И ОСЕЋАЊА | 10.46793/Uzdanica22.2.009M | 9-21 |
Јована Д. Базић, Ана В. Петровић, ПОЛИСЕМИЧНОСТ ЛЕКСЕМЕ МАКАР И ЊЕНИ ПРЕВОДНИ ЕКВИВАЛЕНТИ У ИТАЛИЈАНСКОМ ЈЕЗИКУ | 10.46793/Uzdanica22.2.023B | 23-38 |
Војислав П. Јовановић, О ВЕЗИ ИЗМЕЂУ ЕНГЛЕСКОГ САДАШЊЕГ И ПРОШЛОГ ПЕРФЕКТА И МАКЕДОНСКОГ ИМА-ПЕРФЕКТА | 10.46793/Uzdanica22.2.039J | 39-54 |
Аднан Х. Бјелак, Марија С. Пантовић, ПАРЦЕЛАЦИЈА КАО ДОМИНАНТАН СИНТАКСОСТИЛИСТИЧКИ ПОСТУПАК У ХАЛИЛОВИЋЕВОМ РОМАНУ ЉУДИ БЕЗ ГРОБОВА | 10.46793/Uzdanica22.2.055B | 55-66 |
Јована З. Тодорић, О ВИЛИ У СРПСКИМ И БУГАРСКИМ НАРОДНИМ ПЕСМАМА | 10.46793/Uzdanica22.2.067T | 67-80 |
Јелена Б. Огњеновић, КАРНЕВАЛСКИ И ИДЕОЛОШКИ АСПЕКТИ РОМАНА МОСКВА‒ПЕТУШКИ ВЕНЕДИКТА ВАСИЉЕВИЧА ЈЕРОФЕЈЕВА | 10.46793/Uzdanica22.2.081O | 81-96 |
Марина В. Кебара,ГЕНДЕРНО МАРКИРАНЕ ЈЕДИНИЦЕ У ИЗРАЖАВАЊУ КОНЦЕПТА ’ЉУБАВ’ НА МАТЕРИЈАЛУ РОМАНА ЕВГЕНИЈЕ ОЊЕГИН А. С. ПУШКИНА | 10.46793/Uzdanica22.2.097K | 97-113 |
Biljana R. Vlašković Ilić, FEMALE VOICES IN VICTORIAN POETRY: BROWNING AND TENNYSON | 10.46793/Uzdanica22.2.115VI | 115-125 |
Јелена Р. Китановић, КАРТОГРАФИЈА ОКВИРА: КОМПОЗИЦИЈА КАДРОВА У СТРИПУ СЕНДМЕН: СЕЗОНА СУМАГЛИЦА НИЛА ГЕЈМАНА | 10.46793/Uzdanica22.2.127K | 127-143 |
Душан П. Ристановић, Предраг Ж. Живковић, Биљана Ј. Стојановић, ПРОЈЕКТНА НАСТАВА У ПРАКСИ ОСНОВНИХ ШКОЛА – АНАЛИЗА САДРЖАЈА ШКОЛСКИХ ПРОЈЕКАТА | 10.46793/Uzdanica22.2.145R | 145-163 |
Ана Ж. Петровић, ФАКТОРИ КОЈИ УТИЧУ НА МОТИВИСАНОСТ СТУДЕНАТА ЗА АКТИВНО УЧЕШЋЕ У ОНЛАЈН И УЖИВО НАСТАВИ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА | 10.46793/Uzdanica22.2.165P | 165-182 |
Драгана Б. Раденовић, Радован М. Антонијевић, ПОВЕЗАНОСТ УСПЕХА УЧЕНИКА ИЗ СРПСКОГ ЈЕЗИКА СА РАДНИМ НАВИКАМА И СТЕПЕНОМ МОТИВАЦИЈЕ ЗА ПОСТИГНУЋЕМ | 10.46793/Uzdanica22.2.183R | 183-194 |
Наташа М. Вукићевић, Весна С. Трифуновић, Катарина Р. Станојевић, ЕЛЕМЕНТИ ТРАДИЦИОНАЛНЕ МУЗИКЕ У МУЗИЧКОМ СТВАРАЛАШТВУ УЧЕНИКА МЛАЂИХ РАЗРЕДА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ | 10.46793/Uzdanica22.2.195V | 195-210 |
Драгана Р. Јовановић, Марија М. Јовановић, ПЕДАГОШКИ ПРОФИЛ НАСТАВНИКА МУЗИКЕ | 10.46793/Uzdanica22.2.211J | 211-227 |
Kristinka I. Selaković, Sanja M. Partalo, THE PUPPET AS MEDIATING TOOL BETWEEN A CHILD AND ARTWORK | 10.46793/Uzdanica22.2.229S | 229-241 |
Ана К. Миловановић, ГЛУМАЧКИ ОЖИВЉЕНА ЛУТКА НА ТЕЛЕВИЗИЈИ У ФУНКЦИЈИ МОРАЛНОГ ВАСПИТАЊА | 10.46793/Uzdanica22.2.243M | 243-258 |
Danijela D. Vranješ, Kristina B. Krčmarević Bogdanović, Marko M. Petrić, THE EVOLVING ROLE OF THE TEACHER IN THE AGE OF AI: FOREIGN LANGUAGE STUDENTS’ PERSPECTIVES | 10.46793/Uzdanica22.2.259V | 259-278 |
Тамара З. Марковић, СТАНДАРДИ КВАЛИТЕТА ИНТЕГРАЦИЈЕ ДИГИТАЛНИХ ТЕХНОЛОГИЈА И ВИЗУЕЛНИХ УМЕТНОСТИ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ | 10.46793/Uzdanica22.2.279M | 279-300 |
Лука Д. Аксентијевић, УПОТРЕБА ЧЛАНА У ИТАЛИЈАНСКОМ ЈЕЗИКУ ИЗ УГЛА РЕФЕРЕНЦИЈАЛНОСТИ И ПИТАЊЕ ЕКВИВАЛЕНЦИЈЕ У СРПСКОМ ЈЕЗИКУ | 10.46793/Uzdanica22.2.303A | 303-310 |
Милица Г. Марковић, НАСТАВНИЦИ О САВРЕМЕНОМ ЈЕЗИЧКОМ ОБРАЗОВАЊУ – ПИТАЊЕ МУЛТИМОДАЛНОСТИ | 10.46793/Uzdanica22.2.311M | 311-316 |