RASPRAVE I ČLANCI
Časlav V. Nikolić, Nikola M. Bubanja: Dugme: poetika simboličke minijature u Dnevniku o Čarnojeviću Miloša Crnjanskog i Hamletu Vilijama Šekspira (doi:10.46793/Uzdanica18.1.007N)
Predrag S. Mirčetić: Odlike epa i epske tehnike na primeru Epa o Gilgamešu (doi:10.46793/Uzdanica18.1.021M)
Aleksandra D. Matić: Zavičajni prostor u Hronici moje varoši Momčila Nastasijevića i romanu Nišči Vidosava Stevanovića (doi:10.46793/Uzdanica18.1.037M)
Branko A. Ilić: Homodijegetički roman Borislava Pekića: početak srpske postmoderne (doi:10.46793/Uzdanica18.1.053I)
Aleksandra Z. Stojanović: Veliki drugi i (ne)mogućnost dostizanja realnog: lakanovski pristup priči „Crna mačka” Edgara Alana Poa (doi:10.46793/Uzdanica18.1.069S)
Bojan M. Veljković: Nauka ili pseudonauka – primer istraživanja telepatije (doi:10.46793/Uzdanica18.1.083V)
Samir H. Ljajić, Milan N. Dojčinović: Persuazivnost medija i medijski efekti na pojedinca i publiku (doi:10.46793/Uzdanica18.1.103L)
Jelena LJ. Spasić: Upotreba anglicizama u kreiranju medijske slike konzumerizma (doi:10.46793/Uzdanica18.1.117S)
Marina V. Kebara: Erativi, heteronimi vlastitih imena i internet žargonizmi u romanu Šlem užasa Viktora Peljevina (doi:10.46793/Uzdanica18.1.131K)
Jelena V. Lazarević: Karakteristike komunikacije o sportu na društvenim mrežama (doi:10.46793/Uzdanica18.1.149L)
Jovana S. Stojanović: Pragmatičke informacije u dvojezičnim rečnicima za jezički par nemački i srpski (ili hrvatski) (doi:10.46793/Uzdanica18.1.159S)
Snežana T. Milić: Boje u rečniku Turcizmi u srpskohrvatskom jeziku Abdulaha Škaljića (doi:10.46793/Uzdanica18.1.181M)
Raisa J. Cvetković, Biljana S. Soleša: Figura učitelja u novelama „Zaprega”, „Profesor književnosti”, „Čovek u futroli” i „Učitelj” Antona Pavloviča Čehova (doi:10.46793/Uzdanica18.1.197C)
Jelena D. Teodorović, Radovan M. Živković: Upravljanje promenama i osiguranje kvaliteta u srednjim stručnim školama u Srbiji: stavovi direktora (doi:10.46793/Uzdanica18.1.211T)
Vesna S. Ružičić: Development of Methodology Successful Realization of the Teaching Process (doi:10.46793/Uzdanica18.1.231R)
Nada M. Krnjaić-Cekić: Razvoj nastave nemačkog jezika na Liceju (1838‒1863) (doi:10.46793/Uzdanica18.1.245K)
Marija B. Nijemčević Perović: Doprinos pozorišne pedagogije razvoju kompetencija nastavnika nemačkog jezika u inicijalnom obrazovanju (doi:10.46793/Uzdanica18.1.269N)
Jovana N. Đorđević: Studentsko planiranje situacija učenja likovnog vaspitanja: uticaj tematskog okvira na ispravnost definisanja likovnog problema i likovne teme za likovnu aktivnost (doi:10.46793/Uzdanica18.1.287DJ)
Sonja N. Pajić, Milena D. Radovanović: Ludičke aktivnosti u nastavi španskog jezika (doi:10.46793/Uzdanica18.1.303P)
Sandra R. Milanović, Nevenka P. Zrnzević: Povezanost motoričkih sposobnosti i uspeha učenika mlađeg školskog uzrasta (doi:10.46793/Uzdanica18.1.315M)
Ivana R. Jovanović, Nenad R. Vulović: Uočavanje zakonitosti i pravila u početnoj nastavi matematike (doi:10.46793/Uzdanica18.1.325J)
Ivana D. Tasić Mitić, Aleksandar M. Stojadinović: Problemi recepcije bajke u razrednoj nastavi (doi:10.46793/Uzdanica18.1.339T)
PRIKAZI
Vesna S. Trifunović: Porodica i svet pun izazova
Marija N. Vujović: Više od klasičnog udžbeničkog kompleta – standardni udžbenik i inovativna multimedijalna sredstva u funkciji facilitacije učenja stranog jezika