Download Full Pdf   

doi:10.46793/NasKg2460

Рајна М. Драгићевић, „АПОКАЛИПТИЧКА ЛЕКСИКА” КАО ТИП МОДЕРНИХ РЕЧИ У СРПСКИМ МЕДИЈСКИМ ТЕКСТОВИМА

10.46793/NasKg2560.009D

9-20

Александар M. Јерков, УВОД У ПОЕТИКУ ДАНИЛА КИША, „ЛУКА СПАСА ГДЕ ЈЕ ОНО ЧЕГА ВИШЕ НЕМА“

10.46793/NasKg2560.021J

21-34

Предраг П. Бребановић, ЊУЈОРШКИ ИНТЕЛЕКТУАЛЦИ И ЧИКАШКИ КРИТИЧАРИ

10.46793/NasKg2560.035B

35-44

Марија В. Лојаница, СНЕГ И СМРТ: КАКО ИСПРИПОВЕДАТИ НЕИСПРИПОВЕДИВО

10.46793/NasKg2560.045L

45-54

Марина М. Петровић Јилих, (НЕ)КУЛТУРНИ ОБРАЗАЦ НЕОНАЦИЗАМ У КЊИЖЕВНОСТИ И НАСТАВИ НА ПРИМЕРУ ПРИЧЕ ТАМО ГДЕ СТАНУЈУ ЗМАЈЕВИ КЛЕМЕНСА МАЈЕРА И РОМАНА КАД САМ С ХИТЛЕРОМ ЈЕЛА ВИШЊЕ ИЗ ВИШЊЕВАЧЕ МАЊЕ ПРЕКЕЛС

10.46793/NasKg2560.055PJ

55-71

Милош М. Јовановић, ПОЕТИКА И ФИЛОЗОФИЈА ПРОСВЕТИТЕЉСТВА У РОМАНУ АБДЕРИЋАНИ КРИСТОФА МАРТИНА ВИЛАНДА

10.46793/NasKg2560.073J

73-83

Јасмина А. Теодоровић, ФИГУРЕ И ТОПОСИ ЛИОТАРОВОГ И БОДРИЈАРОВОГ (ПОСТ)МОДЕРНИСТИЧКОГ ДИСКУРСА

10.46793/NasKg2560.085T

85-102

Bojana S. Vujin, HAUNTED WONDERLANDS AND SCARY SURFACES: THE POSTMODERN GOTHIC OF NEIL GAIMAN’S CORALINE

10.46793/NasKg2560.103V

103-111

 INTERSECTIONALITY IN NATASHA BROWN’S ASSEMBLY23

10.46793/NasKg2560.113M

113-123

 LA QUEERIFICACIÓN DE EMILIANO ZAPATA EN LA NOVELA MORIR DE PIE DE PEDRO J. FERNÁNDEZ2

10.46793/NasKg2560.125S

125-123

 ПОКУШАЈ УСПОСТАВЉАЊА РАВНОТЕЖЕ ИЗМЕЂУ ТРАДИЦИЈЕ И АВАНГАРДЕ НА ПРИМЕРУ ДРАМЕ ЦЕНТРИФУГАЛНИ ИГРАЧ ТОДОРА МАНОЈЛОВИЋА

10.46793/NasKg2560.135VR

135-145

 ПОЛИФУНКЦИОНАЛОСТ ДИДАСКАЛИЈА У ДРАМИ КОМАНДАНТ САЈЛЕР БОРИСЛАВА МИХАЈЛОВИЋА МИХИЗА2

10.46793/NasKg2560.147P

147-157

 КОМЕНТАРСКИ ДИСКУРС У СТИХОВИМА ЛИРИКЕ ИТАКЕ И ИТАКЕ И КОМЕНТАРА2

10.46793/NasKg2560.159FR

159-169

 ЂУРА JАКШИЋ: УСУД ПЕСНИЧКЕ ИНДИВИДУЕ

10.46793/NasKg2560.171S

171-181

 ФОЛКЛОРНИ ОБРАЗАЦ ЖЕНЕ РАТНИЦЕ И ОСВЕТНИЦЕ У КЊИЖЕВНОСТИ СРПСКОГ РОМАНТИЗМА

10.46793/NasKg2560.183M

183-194

 РАЗМИШЉАЊА О ЉУБАВИ У ВИТЕШКОМ РОМАНУ У СТИХУ ИВЕН ИЛИ ВИТЕЗ СА ЛАВОМ КРЕТЈЕНА ДЕ ТРОА

10.46793/NasKg2560.195M

195-206

 ЕФЕКАТ ОЧЕКИВАНОСТИ НА ЕСТЕТСКИ ДОЖИВЉАЈ РЕЧИ КАО СРЕДСТВА УМЕТНИЧКОГ ИЗРАЗА2

10.46793/NasKg2560.207S

207-216

 LES DIFFICULTÉS DE PERCEPTION ET DE PRODUCTION DE LA VOYELLE FRANÇAISE [OE] PAR LES APPRENANTS SERBOPHONES

10.46793/NasKg2560.217R

217-231

 THE ATTITUDES OF THE VRANJE VERNACULAR SPEAKERS TOWARDS THE LEVEL OF ACCOMMODATION IN DIFFERENT SOCIAL SITUATIONS2

10.46793/NasKg2560.233I

233-242

 ЛЕКСИЧКА ФРЕКВЕНЦИЈА У СРПСКИМ НАРОДНИМ ПРИПОВИЈЕТКАМА ВУКА КАРАЏИЋА

10.46793/NasKg2560.243J

243-254

 КРИТИЧКИ ОСВРТ НА ПРЕВОЂЕЊЕ НОВИХ РЕЧИ У ПРОЗНИМ ДЕЛИМА MИГЕЛА ДЕ УНАМУНА2

10.46793/NasKg2560.255N

255-268

 АРХЕОЛОГИЈА ДЕЧЈИХ СЕЋАЊА У КОНТЕКСТУ ФЕНОМЕНА ФАНТАЗИЈЕ У УМЕТНОСТИ2

10.46793/NasKg2560.269C

269-278

 ПОЧЕЦИ РАЗВОЈА ПРЕДШКОЛСТВА У СРБИЈИ УЗ ОСВРТ НА УЛОГУ МУЗИЧКОГ ВАСПИТАЊА ДО КРАЈА 19. ВЕКА

10.46793/NasKg2560.279SI

279-288

 СПЕЦИФИЧНОСТИ УПОТРЕБЕ ОДРЕДНИЦЕ ФУГА У МУЗИЧКОЈ ТЕОРИЈИ ОД XIV ДО СРЕДИНЕ XVIII ВЕКА

10.46793/NasKg2560.289B

289-301

 „РАСЦЕП” МУЗИЧКЕ УМЕТНОСТИ ХХ ВЕКА: МОДЕРНИЗАМ И НЕОКЛАСИЦИЗАМ

10.46793/NasKg2560.303RS

303-313

 ПРЕНОШЕЊЕ ИДЕНТИТЕТА НА ПРИМЕРУ КТИТОРСКОГ ПОРТРЕТА ВЛАШКОГ ВОЈВОДЕ ЊАГОЈА БАСАРАБЕ У ЦРКВИ УСПЕЊА БОГОРОДИЦЕ МАНАСТИРА КУРТЕА ДЕ АРЂЕШ

10.46793/NasKg2560.315N

315-328

ЈОШ ЈЕДАН ТРИЈУМФ СМЕХА

Горан Максимовић, Домановићев смијех, Ниш: Равнатељ, 2024

10.46793/NasKg2560.331V

331-336

 ТРОСМЕРНА „ЦЕЛИНА ПОГЛЕДА”

10.46793/NasKg2560.337C

337-434

 КОМЕ И ЧЕМУ ДУГУЈЕМО ЗАХВАЛНОСТ ЗА УТЕМЕЉЕЊЕ, РАЗВОЈ И ПРОМОЦИЈУ МЕТОДИКЕ НАСТАВЕ СРПСКОГ КАО СТРАНОГ ЈЕЗИКА

10.46793/NasKg2560.345S

345-350