
doi:10.46793/NasKg2460
Рајна М. Драгићевић, „АПОКАЛИПТИЧКА ЛЕКСИКА” КАО ТИП МОДЕРНИХ РЕЧИ У СРПСКИМ МЕДИЈСКИМ ТЕКСТОВИМА | 10.46793/NasKg2560.009D | 9-20 |
Александар M. Јерков, УВОД У ПОЕТИКУ ДАНИЛА КИША, „ЛУКА СПАСА ГДЕ ЈЕ ОНО ЧЕГА ВИШЕ НЕМА“ | 10.46793/NasKg2560.021J | 21-34 |
Предраг П. Бребановић, ЊУЈОРШКИ ИНТЕЛЕКТУАЛЦИ И ЧИКАШКИ КРИТИЧАРИ | 10.46793/NasKg2560.035B | 35-44 |
Марија В. Лојаница, СНЕГ И СМРТ: КАКО ИСПРИПОВЕДАТИ НЕИСПРИПОВЕДИВО | 10.46793/NasKg2560.045L | 45-54 |
10.46793/NasKg2560.055PJ | 55-71 | |
10.46793/NasKg2560.073J | 73-83 | |
Јасмина А. Теодоровић, ФИГУРЕ И ТОПОСИ ЛИОТАРОВОГ И БОДРИЈАРОВОГ (ПОСТ)МОДЕРНИСТИЧКОГ ДИСКУРСА | 10.46793/NasKg2560.085T | 85-102 |
10.46793/NasKg2560.103V | 103-111 | |
INTERSECTIONALITY IN NATASHA BROWN’S ASSEMBLY23 | 10.46793/NasKg2560.113M | 113-123 |
LA QUEERIFICACIÓN DE EMILIANO ZAPATA EN LA NOVELA MORIR DE PIE DE PEDRO J. FERNÁNDEZ2 | 10.46793/NasKg2560.125S | 125-123 |
ПОКУШАЈ УСПОСТАВЉАЊА РАВНОТЕЖЕ ИЗМЕЂУ ТРАДИЦИЈЕ И АВАНГАРДЕ НА ПРИМЕРУ ДРАМЕ ЦЕНТРИФУГАЛНИ ИГРАЧ ТОДОРА МАНОЈЛОВИЋА | 10.46793/NasKg2560.135VR | 135-145 |
ПОЛИФУНКЦИОНАЛОСТ ДИДАСКАЛИЈА У ДРАМИ КОМАНДАНТ САЈЛЕР БОРИСЛАВА МИХАЈЛОВИЋА МИХИЗА2 | 10.46793/NasKg2560.147P | 147-157 |
КОМЕНТАРСКИ ДИСКУРС У СТИХОВИМА ЛИРИКЕ ИТАКЕ И ИТАКЕ И КОМЕНТАРА2 | 10.46793/NasKg2560.159FR | 159-169 |
ЂУРА JАКШИЋ: УСУД ПЕСНИЧКЕ ИНДИВИДУЕ | 10.46793/NasKg2560.171S | 171-181 |
ФОЛКЛОРНИ ОБРАЗАЦ ЖЕНЕ РАТНИЦЕ И ОСВЕТНИЦЕ У КЊИЖЕВНОСТИ СРПСКОГ РОМАНТИЗМА | 10.46793/NasKg2560.183M | 183-194 |
РАЗМИШЉАЊА О ЉУБАВИ У ВИТЕШКОМ РОМАНУ У СТИХУ ИВЕН ИЛИ ВИТЕЗ СА ЛАВОМ КРЕТЈЕНА ДЕ ТРОА | 10.46793/NasKg2560.195M | 195-206 |
ЕФЕКАТ ОЧЕКИВАНОСТИ НА ЕСТЕТСКИ ДОЖИВЉАЈ РЕЧИ КАО СРЕДСТВА УМЕТНИЧКОГ ИЗРАЗА2 | 10.46793/NasKg2560.207S | 207-216 |
LES DIFFICULTÉS DE PERCEPTION ET DE PRODUCTION DE LA VOYELLE FRANÇAISE [OE] PAR LES APPRENANTS SERBOPHONES | 10.46793/NasKg2560.217R | 217-231 |
THE ATTITUDES OF THE VRANJE VERNACULAR SPEAKERS TOWARDS THE LEVEL OF ACCOMMODATION IN DIFFERENT SOCIAL SITUATIONS2 | 10.46793/NasKg2560.233I | 233-242 |
ЛЕКСИЧКА ФРЕКВЕНЦИЈА У СРПСКИМ НАРОДНИМ ПРИПОВИЈЕТКАМА ВУКА КАРАЏИЋА | 10.46793/NasKg2560.243J | 243-254 |
КРИТИЧКИ ОСВРТ НА ПРЕВОЂЕЊЕ НОВИХ РЕЧИ У ПРОЗНИМ ДЕЛИМА MИГЕЛА ДЕ УНАМУНА2 | 10.46793/NasKg2560.255N | 255-268 |
АРХЕОЛОГИЈА ДЕЧЈИХ СЕЋАЊА У КОНТЕКСТУ ФЕНОМЕНА ФАНТАЗИЈЕ У УМЕТНОСТИ2 | 10.46793/NasKg2560.269C | 269-278 |
ПОЧЕЦИ РАЗВОЈА ПРЕДШКОЛСТВА У СРБИЈИ УЗ ОСВРТ НА УЛОГУ МУЗИЧКОГ ВАСПИТАЊА ДО КРАЈА 19. ВЕКА | 10.46793/NasKg2560.279SI | 279-288 |
СПЕЦИФИЧНОСТИ УПОТРЕБЕ ОДРЕДНИЦЕ ФУГА У МУЗИЧКОЈ ТЕОРИЈИ ОД XIV ДО СРЕДИНЕ XVIII ВЕКА | 10.46793/NasKg2560.289B | 289-301 |
„РАСЦЕП” МУЗИЧКЕ УМЕТНОСТИ ХХ ВЕКА: МОДЕРНИЗАМ И НЕОКЛАСИЦИЗАМ | 10.46793/NasKg2560.303RS | 303-313 |
ПРЕНОШЕЊЕ ИДЕНТИТЕТА НА ПРИМЕРУ КТИТОРСКОГ ПОРТРЕТА ВЛАШКОГ ВОЈВОДЕ ЊАГОЈА БАСАРАБЕ У ЦРКВИ УСПЕЊА БОГОРОДИЦЕ МАНАСТИРА КУРТЕА ДЕ АРЂЕШ | 10.46793/NasKg2560.315N | 315-328 |
ЈОШ ЈЕДАН ТРИЈУМФ СМЕХА Горан Максимовић, Домановићев смијех, Ниш: Равнатељ, 2024 | 10.46793/NasKg2560.331V | 331-336 |
ТРОСМЕРНА „ЦЕЛИНА ПОГЛЕДА” | 10.46793/NasKg2560.337C | 337-434 |
КОМЕ И ЧЕМУ ДУГУЈЕМО ЗАХВАЛНОСТ ЗА УТЕМЕЉЕЊЕ, РАЗВОЈ И ПРОМОЦИЈУ МЕТОДИКЕ НАСТАВЕ СРПСКОГ КАО СТРАНОГ ЈЕЗИКА | 10.46793/NasKg2560.345S | 345-350 |