doi:10.46793/Uzdanica22.2 

Вишња С. Мићић, ВЕРБАЛНЕ АСОЦИЈАЦИЈЕ ДЕЦЕ ПРЕДШКОЛСКОГ УЗРАСТА НА НАЗИВЕ ОДРЕЂЕНИХ БОЈА И ОСЕЋАЊА

10.46793/Uzdanica22.2.009M

9-21

Јована Д. Базић, Ана В. Петровић, ПОЛИСЕМИЧНОСТ ЛЕКСЕМЕ МАКАР И ЊЕНИ ПРЕВОДНИ ЕКВИВАЛЕНТИ У ИТАЛИЈАНСКОМ ЈЕЗИКУ

10.46793/Uzdanica22.2.023B

23-38

Војислав П. Јовановић, О ВЕЗИ ИЗМЕЂУ ЕНГЛЕСКОГ САДАШЊЕГ И ПРОШЛОГ ПЕРФЕКТА И МАКЕДОНСКОГ ИМА-ПЕРФЕКТА

10.46793/Uzdanica22.2.039J

39-54

Аднан Х. Бјелак, Марија С. Пантовић, ПАРЦЕЛАЦИЈА КАО ДОМИНАНТАН СИНТАКСОСТИЛИСТИЧКИ ПОСТУПАК У ХАЛИЛОВИЋЕВОМ РОМАНУ ЉУДИ БЕЗ ГРОБОВА

10.46793/Uzdanica22.2.055B

55-66

Јована З. Тодорић, О ВИЛИ У СРПСКИМ И БУГАРСКИМ НАРОДНИМ ПЕСМАМА

10.46793/Uzdanica22.2.067T

67-80

Јелена Б. Огњеновић, КАРНЕВАЛСКИ И ИДЕОЛОШКИ АСПЕКТИ РОМАНА МОСКВА‒ПЕТУШКИ ВЕНЕДИКТА ВАСИЉЕВИЧА ЈЕРОФЕЈЕВА

10.46793/Uzdanica22.2.081O

81-96

Марина В. Кебара,ГЕНДЕРНО МАРКИРАНЕ ЈЕДИНИЦЕ У ИЗРАЖАВАЊУ КОНЦЕПТА ’ЉУБАВ’ НА МАТЕРИЈАЛУ РОМАНА ЕВГЕНИЈЕ ОЊЕГИН А. С. ПУШКИНА

10.46793/Uzdanica22.2.097K

97-113

Biljana R. Vlašković Ilić, FEMALE VOICES IN VICTORIAN POETRY: BROWNING AND TENNYSON

10.46793/Uzdanica22.2.115VI

115-125

Јелена Р. Китановић, КАРТОГРАФИЈА ОКВИРА: КОМПОЗИЦИЈА КАДРОВА У СТРИПУ СЕНДМЕН: СЕЗОНА СУМАГЛИЦА НИЛА ГЕЈМАНА

10.46793/Uzdanica22.2.127K

127-143

Душан П. Ристановић, Предраг Ж. Живковић, Биљана Ј. Стојановић, ПРОЈЕКТНА НАСТАВА У ПРАКСИ ОСНОВНИХ ШКОЛА – АНАЛИЗА САДРЖАЈА ШКОЛСКИХ ПРОЈЕКАТА

10.46793/Uzdanica22.2.145R

145-163

Ана Ж. Петровић, ФАКТОРИ КОЈИ УТИЧУ НА МОТИВИСАНОСТ СТУДЕНАТА ЗА АКТИВНО УЧЕШЋЕ У ОНЛАЈН И УЖИВО НАСТАВИ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА

10.46793/Uzdanica22.2.165P

165-182

Драгана Б. Раденовић, Радован М. Антонијевић, ПОВЕЗАНОСТ УСПЕХА УЧЕНИКА ИЗ СРПСКОГ ЈЕЗИКА СА РАДНИМ НАВИКАМА И СТЕПЕНОМ МОТИВАЦИЈЕ ЗА ПОСТИГНУЋЕМ

10.46793/Uzdanica22.2.183R

183-194

Наташа М. Вукићевић, Весна С. Трифуновић, Катарина Р. Станојевић, ЕЛЕМЕНТИ ТРАДИЦИОНАЛНЕ МУЗИКЕ У МУЗИЧКОМ СТВАРАЛАШТВУ УЧЕНИКА МЛАЂИХ РАЗРЕДА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ

10.46793/Uzdanica22.2.195V

195-210

Драгана Р. Јовановић, Марија М. Јовановић, ПЕДАГОШКИ ПРОФИЛ НАСТАВНИКА МУЗИКЕ 

10.46793/Uzdanica22.2.211J

211-227

Kristinka I. Selaković, Sanja M. Partalo, THE PUPPET AS MEDIATING TOOL BETWEEN A CHILD AND ARTWORK

10.46793/Uzdanica22.2.229S

229-241

Ана К. Миловановић, ГЛУМАЧКИ ОЖИВЉЕНА ЛУТКА НА ТЕЛЕВИЗИЈИ У ФУНКЦИЈИ МОРАЛНОГ ВАСПИТАЊА

10.46793/Uzdanica22.2.243M

243-258

Danijela D. Vranješ, Kristina B. Krčmarević Bogdanović, Marko M. Petrić, THE EVOLVING ROLE OF THE TEACHER IN THE AGE OF AI: FOREIGN LANGUAGE STUDENTS’ PERSPECTIVES

10.46793/Uzdanica22.2.259V

259-278

Тамара З. Марковић, СТАНДАРДИ КВАЛИТЕТА ИНТЕГРАЦИЈЕ ДИГИТАЛНИХ ТЕХНОЛОГИЈА И ВИЗУЕЛНИХ УМЕТНОСТИ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ 

10.46793/Uzdanica22.2.279M

279-300

Лука Д. Аксентијевић, УПОТРЕБА ЧЛАНА У ИТАЛИЈАНСКОМ ЈЕЗИКУ ИЗ УГЛА РЕФЕРЕНЦИЈАЛНОСТИ И ПИТАЊЕ ЕКВИВАЛЕНЦИЈЕ У СРПСКОМ ЈЕЗИКУ

10.46793/Uzdanica22.2.303A

303-310

Милица Г. Марковић, НАСТАВНИЦИ О САВРЕМЕНОМ ЈЕЗИЧКОМ ОБРАЗОВАЊУ – ПИТАЊЕ МУЛТИМОДАЛНОСТИ

10.46793/Uzdanica22.2.311M

311-316