Nauka, nastava, učenje u izmenjenom društvenom kontekstu (2021)

 

10.46793/NNU21

Download full text in PDF  

SADRŽAJ

Predgovor

I

Marija Marković, Pretpostavke efikasne onlajn nastave u visokom obrazovanju (DOI:10.46793/NNU21.017M)

Maja Bosanac, Pedagoške implikacije digitalizacije visokoškolskog obrazovanja (DOI:10.46793/NNU21.031B)

Petra Ivenz, Teaching Intercultural Competences During Distance Learning (DOI:10.46793/NNU21.043I)

Marina Semiz, Komparativni osvrt na visoko obrazovanje tokom pandemije kovid-19 (DOI:10.46793/NNU21.055S)

Ljiljana Kostić, Daliborka Purić, Stavovi studenata pedagoških i učiteljskih fakulteta Zapadnog Balkana o korišćenju elektronske knjige  u izmenjenom društvenom kontekstu (DOI:10.46793/NNU21.073K)

Sofija Maričić, Anđela Vilotijević, Kompleksno vrednovanje studenata u digitalnom okruženju (DOI:10.46793/NNU21.095M)

Marija Raković, Specifičnosti onlajn nastave leksikologije i sintakse srpskog jezika na Filološkom fakultetu: izazovi i perspektive (DOI:10.46793/NNU21.111R)

Nataša Vučenović, Osvrt na upotrebu digitalnih alata u nastavi italijanskog jezika kao stranog kroz primjer jedne nastavne jedinice (DOI:10.46793/NNU21.123V)

Irena Selaković, Model obrnute učionice na časovima španskog kao stranog jezika u izmenjenom društvenom kontekstu (DOI:10.46793/NNU21.135S)

Mojca Žefran, Anja Pirih, Silva Bratož, Education Studentsʼ Attitudes Towards Linguistic Diversity from a Comparative Perspective (DOI:10.46793/NNU21.149Z)

Ana Sarvanović, Marija Pavlović, Metodika nastave likovne kulture – izazovi i mogućnosti  u vreme pandemije (DOI:10.46793/NNU21.163S)

Adriana Recká, Theoretical and Practical Training of Future Art Teachers in the Digital Environment (DOI:10.46793/NNU21.177R)   

Ana Milovanović, Mogućnosti i izazovi nastave dramske umetnosti u izmenjenom društvenom kontekstu (DOI:10.46793/NNU21.189M)

Tatijana Dlabač, Alenka Milovanović, Pregled nekih alata i tehnika u vrednovanju praktične nastave  u oblasti elektrotehnike (DOI:10.46793/NNU21.203D)

II

Tamara Dragojević, Nove uloge nastavnika u izmenjenom društvenom kontekstu (DOI:10.46793/NNU21.219D)

Jelena Maksimović, Nedeljko Milanović, Jelena Osmanović Zajić, Samo(procena)nastavnika o kvalitetu onlajn nastave tokom pandemije kovid-19 (DOI:10.46793/NNU21.231M)

Biljana Đorić, Nastava u uslovima pandemije: klasifikacija uticajnih faktora na kvalitet e-nastave i percepciju zadovoljstva (DOI:10.46793/NNU21.245DJ)

Lidija Zlatić, Dragana Bjekić, Preduzetničke i komunikacione kompetencije: isprepletanost dva konstrukta (DOI:10.46793/NNU21.263Z)

Miloš Papić, Katarina Karić, Svetislav Stojanović, Informacioni sistemi u obrazovanju: stavovi nastavnika u vezi upotrebe elektronskog dnevnika (DOI:10.46793/NNU21.281P)

Milan Komnenović, Nedeljko Milanović, Pohađanje privatnih časova tokom onlajn nastave prouzrokovane pandemijom kovid-19 (DOI:10.46793/NNU21.295K)

Jasmina Veljković, Značaj saradnje školske ustanove i porodice za razvoj ličnosti učenika (DOI:10.46793/NNU21.309V)

Martina Kovačič Kuzmić, Legal Aspects of Distance Learning (DOI:10.46793/NNU21.321K)

Dejan Golubović, Da li obuke nastavnika za rad u digitalnom okruženju utiču na promenu odnosa prema digitalizaciji nastave? (DOI:10.46793/NNU21.331G)

III

Goran Zeljić, Kritički pogled na vrste pravopisnih vežbi u nastavi  srpskog jezika (DOI:10.46793/NNU21.343Z)

Mirjana Čutović, Slobodne aktivnosti u okviru nastave srpskog jezika u izmenjenom društvenom kontekstu (DOI:10.46793/NNU21.357C)

Mladen Stanić, Internet i nastava književnosti: digitalni modernizam (DOI:10.46793/NNU21.371S)

Zorica Đurović, Milena Dževerdanović Pejović, Kombinovani pristupi u nastavi jezika pomorske struke (DOI:10.46793/NNU21.385DJ)

Jelena Pavlović Jovanović, Danijela Milčić Đošić, Organizovanje časa srpskog jezika po principu dizajnerskog mišljenja na primeru obrade romana Robinzon Kruso(DOI:10.46793/NNU21.401PJ)

Ivana Stojkov, Neknjiževni tekstovi u bukvarima – metodičke mogućnosti u savremenom društvenom kontekstu (DOI:10.46793/NNU21.415S)

Ivana Matović, Metodički principi približavanja uslovnih rečenica (engl. Conditional Sentences) u nastavi engleskog jezika (DOI:10.46793/NNU21.429M)

Robert Bonjkovski, Metafore i paronimi u srpskom žargonu u kontekstu glotodidaktike (DOI:10.46793/NNU21.445B)

Nina Kellerova, Eva Reid, Teaching English Via Literature in the Digital Age (DOI:10.46793/NNU21.459K)

Daniel Doz, Using the History of Mathematics as a Motivational Factor in Teaching Math (DOI:10.46793/NNU21.471D)

Dragana Glogovac, Marina Milošević, Bojan Lazić, Mogućnosti primene istraživački zasnovane nastave (IN) u početnom matematičkom obrazovanju (DOI:10.46793/NNU21.483G)

Aleksandra Mihajlović, Nenad Vulović, Sanja Maričić, Teaching Mathematics During the Covid-19 Pandemic – Examining the Perceptions of Class Teachers and Mathematics Teachers (DOI:10.46793/NNU21.501M)

Amalija Žakelj, Darjo Felda, Mara Cotič, Assistance to Pupils with Learning Difficulties in Mathematics (DOI:10.46793/NNU21.519Z)

Milana Pivaš, Neformalni obrazovni kontekst i nastava prirode i društva u izmenjenom društvenom kontekstu – metodički pristup i značaj (DOI:10.46793/NNU21.531P)

Polona Salober, Nastja Cotič, Darjo Žuljan, Studentsʼ Views on the Use of Information and Communication Technology and Experiential Learning in Science Lessons (DOI:10.46793/NNU21.545S)

Jelena Lukić, Kvalitet pitanja u TV školi u nastavi prirode i društva (DOI:10.46793/NNU21.563L)

Matija Jenko, Barbara Kopačin, Povezivanje životnog okruženja dece i njihovog uključivanja u horove (DOI:10.46793/NNU21.577J)

Dragan Radovanović, Fizička aktivnost kod dece i adolescenata sa povišenim i visokim krvnim pritiskom (DOI:10.46793/NNU21.593R)

Jasna Maksimović, Špela Golubović, Univerzalni dizajn i pristupačnost igre u inkluzivnom okruženju (DOI:10.46793/NNU21.601M)

Katarina Čikoš, Učenje darovitih u izmenjenom društvenom kontekstu (DOI:10.46793/NNU21.615C)

Ljiljana Jerković, Mile Ilić, Inkluzivna nastava građanskog obrazovanja u izmijenjenom društvenom kontekstu (DOI:10.46793/NNU21.627J)

IV

Buba Stojanović, Značaj porodice za razvijanje govorne kulture dece predškolskog  i učenika mlađeg školskog uzrasta u izmenjenim uslovima rada (DOI:10.46793/NNU21.651S)

Sanja Partalo, Empirijski model prijateljstva predškolske djece u izmijenjenom kontekstu institucionalnog vaspitanja (DOI:10.46793/NNU21.665P)

V

Jelena Stamatović, Mirjana Stakić, Međunarodni naučni skup na Pedagoškom fakultetu u Užicu (2011–2021): hronološki pregled i buduća perspektiva (DOI:10.46793/NNU21.681S)