Jelena M. Josijević Mitić, Julijana S. Despotović, (NE)DOVOLJNOST KOMPARATIVNOG I POZITIVNOG STEPENA U SRPSKOM I ENGLESKOM JEZIKU | 10.46793/Uzdanica22.1.007JM | 7-22 |
Nevenka V. Janković, FLUKTUACIJA MNOŽINSKIH OBLIKA KOD IMENICA ITALIJANSKOG POREKLA U SAVREMENOM NEMAČKOM JEZIKU – KORPUSNA ANALIZA | 10.46793/Uzdanica22.1.023J | 23-36 |
Jelena I. Štefan, UTELOVLJENOST UMA: KONCEPTUALIZACIJA EMOCIJE TUGE U ENGLESKOM JEZIKU | 10.46793/Uzdanica22.1.037S | 37-48 |
Marija M. Stanojević Veselinović, Jelena LJ. Spasić, SEMANTIČKA ADAPTACIJA GERMANIZAMA ZABELEŽENIH U INTERNET SERVISU VUKAJLIJA | 10.46793/Uzdanica22.1.049SV | 49-67 |
Slađana M. Cukut, Mijana Č. Kuburić Macura, NAJČEŠĆE GREŠKE U PISANJU IJEKAVIZAMA KOD UČENIKA ŠESTOG RAZREDA OSNOVNIH ŠKOLA U BANJOJ LUCI | 10.46793/Uzdanica22.1.069C | 69-83 |
Višnja S. Mićić, MESTO RANE PISMENOSTI U PREDŠKOLSKOM PROGRAMU ILI KOLIKO SU UČENICI PRVOG RAZREDA PRIPREMLJENI ZA POČETNO UČENJE ČITANJA I PISANJA | 10.46793/Uzdanica22.1.085M | 85-100 |
Sanja R. Raković, PRAKTIČNI ASPEKTI NASTAVE ENGLESKOG JEZIKA U PRVOM CIKLUSU OSNOVNOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA U REPUBLICI SRBIJI – TENDENCIJE I IZAZOVI | 10.46793/Uzdanica22.1.101R | 101-114 |
Ljiljana J. Knežević, Jagoda P. Topalov, INFORMAL DIGITAL LEARNING OF ENGLISH AMONG SERBIAN UNIVERSITY STUDENTS | 10.46793/Uzdanica22.1.115K | 115-128 |
Jovana G. Vilimonović, Nataša M. Bakić Mirić, INTERKULTURALNI PRISTUP PODUČAVANJU ENGLESKOG JEZIKA NA TERCIJARNOM NIVOU: PRIMERI IZ PRAKSE | 10.46793/Uzdanica22.1.129V | 129-141 |
Tamara S. Stanković, Biljana B. Radić-Bojanić, PRISTUPI PODUČAVANJU PISANJA PRVOG NAUČNOG RADA NA VISOKOŠKOLSKOM NIVOU | 10.46793/Uzdanica22.1.143S | 143-154 |
Milica Ž. Ljubanić, Jovana Ž. Govedarica, JEZIČKI TRANSFER U PISANOJ PRODUKCIJI NA ITALIJANSKOM KAO DRUGOM STRANOM JEZIKU | 10.46793/Uzdanica22.1.155L | 155-168 |
Aleksandra S. Lukić, ODNOS FANTASTIKE I RELIGIJE U POBOŽNIM DRAMAMA MAVRA VETRANOVIĆA | 10.46793/Uzdanica22.1.169L | 169-181 |
Katarina S. Lazić, PROBLEM OPROŠTAJA U ROMANU ČITAČ BERNHARDA ŠLINKA: IZMEĐU ŽRTVE I ZLOČINCA | 10.46793/Uzdanica22.1.183L | 183-195 |
Milica M. Kočović Pajević, EVALUATION OF AN ESP TEXTBOOK FROM PSYCHOLOGY STUDENTS’ PERSPECTIVE – A PILOT STUDY | 10.46793/Uzdanica22.1.197KP | 197-211 |
Aleksandra N. Filipović, EKOLOŠKI SADRŽAJI U NASTAVI SVETA OKO NAS KROZ STEAM PROJEKTNO UČENJE | 10.46793/Uzdanica22.1.213F | 213-229 |
Marina A. Jovanović, STAVOVI RODITELJA O PREPOZNAVANJU DAROVITOSTI KOD DECE | 10.46793/Uzdanica22.1.231J | 231-248 |
Gorana M. Starijaš, Ivko A. Nikolić, Ivana M. Petrović, MOGUĆNOSTI PRIMENE INTEGRATIVNE NASTAVE U PRVOM CIKLUSU OSNOVNOG OBRAZOVANJA I VASPITANJA | 10.46793/Uzdanica22.1.249S | 249-266 |
Anđela N. Milovanović, Milan J. Stojanović, Irena B. Golubović-Ilić, REALIZACIJA ČASA PRIMENOM STE(PA)M KONCEPTA – IDENTIFIKOVANJE I KORIGOVANJE POGREŠNIH UVERENJA UČENIKA | 10.46793/Uzdanica22.1.267M | 267-280 |
Aleksandar M. Novaković, UDŽBENIK NAŠ JEZIK NJUJORŠKOG UNIVERZITETA KOLUMBIJA U NASTAVI SRPSKOG KAO STRANOG JEZIKA | 10.46793/Uzdanica22.1.281N | 281-293 |
Jelena B. Ognjenović, HOD PO RUKOPISNOJ PANORAMI | 10.46793/Uzdanica22.1.297O | 297-300 |
Resmija Rušović Glogić, MAJSTORSTVO JEZIKA SRPSKIH PISACA | 10.46793/Uzdanica22.1.301RG | 301-304 |