doi:10.46793/Uzdanica22.1

Jelena M. Josijević Mitić, Julijana S. Despotović, (NE)DOVOLJNOST KOMPARATIVNOG I POZITIVNOG STEPENA U SRPSKOM I ENGLESKOM JEZIKU

10.46793/Uzdanica22.1.007JM

7-22

Nevenka V. Janković, FLUKTUACIJA MNOŽINSKIH OBLIKA KOD IMENICA ITALIJANSKOG POREKLA U SAVREMENOM NEMAČKOM JEZIKU – KORPUSNA ANALIZA

10.46793/Uzdanica22.1.023J

23-36

Jelena I. Štefan, UTELOVLJENOST UMA: KONCEPTUALIZACIJA EMOCIJE TUGE U ENGLESKOM JEZIKU

10.46793/Uzdanica22.1.037S

37-48

Marija M. Stanojević Veselinović, Jelena LJ. Spasić, SEMANTIČKA ADAPTACIJA GERMANIZAMA ZABELEŽENIH U INTERNET SERVISU VUKAJLIJA

10.46793/Uzdanica22.1.049SV

49-67

Slađana M. Cukut, Mijana Č. Kuburić Macura, NAJČEŠĆE GREŠKE U PISANJU IJEKAVIZAMA KOD UČENIKA ŠESTOG RAZREDA OSNOVNIH ŠKOLA U BANJOJ LUCI

10.46793/Uzdanica22.1.069C

69-83

Višnja S. Mićić, MESTO RANE PISMENOSTI U PREDŠKOLSKOM PROGRAMU ILI KOLIKO SU UČENICI PRVOG RAZREDA PRIPREMLJENI ZA POČETNO UČENJE ČITANJA I PISANJA

10.46793/Uzdanica22.1.085M

85-100

Sanja R. Raković, PRAKTIČNI ASPEKTI NASTAVE ENGLESKOG JEZIKA U PRVOM CIKLUSU OSNOVNOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA U REPUBLICI SRBIJI – TENDENCIJE I IZAZOVI

10.46793/Uzdanica22.1.101R

101-114

Ljiljana J. Knežević, Jagoda P. Topalov, INFORMAL DIGITAL LEARNING OF ENGLISH AMONG SERBIAN UNIVERSITY STUDENTS

10.46793/Uzdanica22.1.115K

115-128

Jovana G. Vilimonović, Nataša M. Bakić Mirić, INTERKULTURALNI PRISTUP PODUČAVANJU ENGLESKOG JEZIKA NA TERCIJARNOM NIVOU: PRIMERI IZ PRAKSE

10.46793/Uzdanica22.1.129V

129-141

Tamara S. Stanković, Biljana B. Radić-Bojanić, PRISTUPI PODUČAVANJU PISANJA PRVOG NAUČNOG RADA NA VISOKOŠKOLSKOM NIVOU

10.46793/Uzdanica22.1.143S

143-154

JEZIČKI TRANSFER U PISANOJ PRODUKCIJI NA ITALIJANSKOM KAO DRUGOM STRANOM JEZIKU

10.46793/Uzdanica22.1.155L

155-168

ODNOS FANTASTIKE I RELIGIJE U POBOŽNIM DRAMAMA MAVRA VETRANOVIĆA

10.46793/Uzdanica22.1.169L

169-181

PROBLEM OPROŠTAJA U ROMANU ČITAČ BERNHARDA ŠLINKA: IZMEĐU ŽRTVE I ZLOČINCA

10.46793/Uzdanica22.1.183L

183-195

EVALUATION OF AN ESP TEXTBOOK FROM PSYCHOLOGY STUDENTS’ PERSPECTIVE – A PILOT STUDY

10.46793/Uzdanica22.1.197KP

197-211

EKOLOŠKI SADRŽAJI U NASTAVI SVETA OKO NAS KROZ STEAM PROJEKTNO UČENJE

10.46793/Uzdanica22.1.213F

213-229

STAVOVI RODITELJA O PREPOZNAVANJU DAROVITOSTI KOD DECE

10.46793/Uzdanica22.1.231J

231-248

MOGUĆNOSTI PRIMENE INTEGRATIVNE NASTAVE U PRVOM CIKLUSU OSNOVNOG OBRAZOVANJA I VASPITANJA

10.46793/Uzdanica22.1.249S

249-266

REALIZACIJA ČASA PRIMENOM STE(PA)M KONCEPTA – IDENTIFIKOVANJE I KORIGOVANJE POGREŠNIH UVERENJA UČENIKA

10.46793/Uzdanica22.1.267M

267-280

UDŽBENIK NAŠ JEZIK NJUJORŠKOG UNIVERZITETA KOLUMBIJA U NASTAVI SRPSKOG KAO STRANOG JEZIKA

10.46793/Uzdanica22.1.281N

281-293

HOD PO RUKOPISNOJ PANORAMI

10.46793/Uzdanica22.1.297O

297-300

MAJSTORSTVO JEZIKA SRPSKIH PISACA

10.46793/Uzdanica22.1.301RG

301-304