doi:10.46793/Uzdanica22.1

Јелена М. Јосијевић Митић, Јулијана С. Деспотовић, (НЕ)ДОВОЉНОСТ КОМПАРАТИВНОГ И ПОЗИТИВНОГ СТЕПЕНА У СРПСКОМ И ЕНГЛЕСКОМ ЈЕЗИКУ

10.46793/Uzdanica22.1.007JM

7-22

Невенка В. Јанковић, ФЛУКТУАЦИЈA МНОЖИНСКИХ ОБЛИКА КОД ИМЕНИЦА ИТАЛИЈАНСКОГ ПОРЕКЛА У САВРЕМЕНОМ НЕМАЧКОМ ЈЕЗИКУ – КОРПУСНА АНАЛИЗА

10.46793/Uzdanica22.1.023J

23-36

Јелена И. Штефан, УТЕЛОВЉЕНОСТ УМА: КОНЦЕПТУАЛИЗАЦИЈА ЕМОЦИЈЕ ТУГЕ У ЕНГЛЕСКОМ ЈЕЗИКУ

10.46793/Uzdanica22.1.037S

37-48

Марија М. Станојевић Веселиновић, Јелена Љ. Спасић, СЕМАНТИЧКА АДАПТАЦИЈА ГЕРМАНИЗАМА ЗАБЕЛЕЖЕНИХ У ИНТЕРНЕТ СЕРВИСУ ВУКАЈЛИЈА

10.46793/Uzdanica22.1.049SV

49-67

Слађана М. Цукут, Мијана Ч. Кубурић Мацура, НАЈЧЕШЋЕ ГРЕШКЕ У ПИСАЊУ ИЈЕКАВИЗАМА КОД УЧЕНИКА ШЕСТОГ РАЗРЕДА ОСНОВНИХ ШКОЛА У БАЊОЈ ЛУЦИ

10.46793/Uzdanica22.1.069C

69-83

Вишња С. Мићић, МЕСТО РАНЕ ПИСМЕНОСТИ У ПРЕДШКОЛСКОМ ПРОГРАМУ ИЛИ КОЛИКО СУ УЧЕНИЦИ ПРВОГ РАЗРЕДА ПРИПРЕМЉЕНИ ЗА ПОЧЕТНО УЧЕЊЕ ЧИТАЊА И ПИСАЊА

10.46793/Uzdanica22.1.085M

85-100

Сања Р. Раковић, ПРАКТИЧНИ АСПЕКТИ НАСТАВЕ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА У ПРВОМ ЦИКЛУСУ ОСНОВНОШКОЛСКОГ ОБРАЗОВАЊА У РЕПУБЛИЦИ СРБИЈИ – ТЕНДЕНЦИЈЕ И ИЗАЗОВИ

10.46793/Uzdanica22.1.101R

101-114

Ljiljana J. Knežević, Jagoda P. Topalov, INFORMAL DIGITAL LEARNING OF ENGLISH AMONG SERBIAN UNIVERSITY STUDENTS

10.46793/Uzdanica22.1.115K

115-128

Јована Г. Вилимоновић, Наташа М. Бакић Мирић, ИНТЕРКУЛТУРАЛНИ ПРИСТУП ПОДУЧАВАЊУ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА НА ТЕРЦИЈАРНОМ НИВОУ: ПРИМЕРИ ИЗ ПРАКСЕ

10.46793/Uzdanica22.1.129V

129-141

Тамара С. Станковић, Биљана Б. Радић-Бојанић, ПРИСТУПИ ПОДУЧАВАЊУ ПИСАЊА ПРВОГ НАУЧНОГ РАДА НА ВИСОКОШКОЛСКОМ НИВОУ

10.46793/Uzdanica22.1.143S

143-154

ЈЕЗИЧКИ ТРАНСФЕР У ПИСАНОЈ ПРОДУКЦИЈИ НА ИТАЛИЈАНСКОМ КАО ДРУГОМ СТРАНОМ ЈЕЗИКУ

10.46793/Uzdanica22.1.155L

155-168

ОДНОС ФАНТАСТИКЕ И РЕЛИГИЈЕ У ПОБОЖНИМ ДРАМАМА МАВРА ВЕТРАНОВИЋА

10.46793/Uzdanica22.1.169L

169-181

ПРОБЛЕМ ОПРОШТАЈА У РОМАНУ ЧИТАЧ БЕРНХАРДА ШЛИНКА: ИЗМЕЂУ ЖРТВЕ И ЗЛОЧИНЦА

10.46793/Uzdanica22.1.183L

183-195

EVALUATION OF AN ESP TEXTBOOK FROM PSYCHOLOGY STUDENTS’ PERSPECTIVE – A PILOT STUDY

10.46793/Uzdanica22.1.197KP

197-211

ЕКОЛОШКИ САДРЖАЈИ У НАСТАВИ СВЕТА ОКО НАС КРОЗ СТЕАМ ПРОЈЕКТНО УЧЕЊЕ

10.46793/Uzdanica22.1.213F

213-229

СТАВОВИ РОДИТЕЉА О ПРЕПОЗНАВАЊУ ДАРОВИТОСТИ КОД ДЕЦЕ

10.46793/Uzdanica22.1.231J

231-248

МОГУЋНОСТИ ПРИМЕНЕ ИНТЕГРАТИВНЕ НАСТАВЕ У ПРВОМ ЦИКЛУСУ OСНОВНОГ ОБРАЗОВАЊА И ВАСПИТАЊА

10.46793/Uzdanica22.1.249S

249-266

РЕАЛИЗАЦИЈА ЧАСА ПРИМЕНОМ СТЕ(ПА)М КОНЦЕПТА – ИДЕНТИФИКОВАЊЕ И КОРИГОВАЊЕ ПОГРЕШНИХ УВЕРЕЊА УЧЕНИКА

10.46793/Uzdanica22.1.267M

267-280

УЏБЕНИК НАШ ЈЕЗИК ЊУЈОРШКОГ УНИВЕРЗИТЕТА КОЛУМБИЈА У НАСТАВИ СРПСКОГ КАО СТРАНОГ ЈЕЗИКА

10.46793/Uzdanica22.1.281N

281-293

ХОД ПО РУКОПИСНОЈ ПАНОРАМИ

10.46793/Uzdanica22.1.297O

297-300

МАЈСТОРСТВО ЈЕЗИКА СРПСКИХ ПИСАЦА

10.46793/Uzdanica22.1.301RG

301-304