Јелена М. Јосијевић Митић, Јулијана С. Деспотовић, (НЕ)ДОВОЉНОСТ КОМПАРАТИВНОГ И ПОЗИТИВНОГ СТЕПЕНА У СРПСКОМ И ЕНГЛЕСКОМ ЈЕЗИКУ | 10.46793/Uzdanica22.1.007JM | 7-22 |
Невенка В. Јанковић, ФЛУКТУАЦИЈA МНОЖИНСКИХ ОБЛИКА КОД ИМЕНИЦА ИТАЛИЈАНСКОГ ПОРЕКЛА У САВРЕМЕНОМ НЕМАЧКОМ ЈЕЗИКУ – КОРПУСНА АНАЛИЗА | 10.46793/Uzdanica22.1.023J | 23-36 |
Јелена И. Штефан, УТЕЛОВЉЕНОСТ УМА: КОНЦЕПТУАЛИЗАЦИЈА ЕМОЦИЈЕ ТУГЕ У ЕНГЛЕСКОМ ЈЕЗИКУ | 10.46793/Uzdanica22.1.037S | 37-48 |
Марија М. Станојевић Веселиновић, Јелена Љ. Спасић, СЕМАНТИЧКА АДАПТАЦИЈА ГЕРМАНИЗАМА ЗАБЕЛЕЖЕНИХ У ИНТЕРНЕТ СЕРВИСУ ВУКАЈЛИЈА | 10.46793/Uzdanica22.1.049SV | 49-67 |
Слађана М. Цукут, Мијана Ч. Кубурић Мацура, НАЈЧЕШЋЕ ГРЕШКЕ У ПИСАЊУ ИЈЕКАВИЗАМА КОД УЧЕНИКА ШЕСТОГ РАЗРЕДА ОСНОВНИХ ШКОЛА У БАЊОЈ ЛУЦИ | 10.46793/Uzdanica22.1.069C | 69-83 |
Вишња С. Мићић, МЕСТО РАНЕ ПИСМЕНОСТИ У ПРЕДШКОЛСКОМ ПРОГРАМУ ИЛИ КОЛИКО СУ УЧЕНИЦИ ПРВОГ РАЗРЕДА ПРИПРЕМЉЕНИ ЗА ПОЧЕТНО УЧЕЊЕ ЧИТАЊА И ПИСАЊА | 10.46793/Uzdanica22.1.085M | 85-100 |
Сања Р. Раковић, ПРАКТИЧНИ АСПЕКТИ НАСТАВЕ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА У ПРВОМ ЦИКЛУСУ ОСНОВНОШКОЛСКОГ ОБРАЗОВАЊА У РЕПУБЛИЦИ СРБИЈИ – ТЕНДЕНЦИЈЕ И ИЗАЗОВИ | 10.46793/Uzdanica22.1.101R | 101-114 |
Ljiljana J. Knežević, Jagoda P. Topalov, INFORMAL DIGITAL LEARNING OF ENGLISH AMONG SERBIAN UNIVERSITY STUDENTS | 10.46793/Uzdanica22.1.115K | 115-128 |
Јована Г. Вилимоновић, Наташа М. Бакић Мирић, ИНТЕРКУЛТУРАЛНИ ПРИСТУП ПОДУЧАВАЊУ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА НА ТЕРЦИЈАРНОМ НИВОУ: ПРИМЕРИ ИЗ ПРАКСЕ | 10.46793/Uzdanica22.1.129V | 129-141 |
Тамара С. Станковић, Биљана Б. Радић-Бојанић, ПРИСТУПИ ПОДУЧАВАЊУ ПИСАЊА ПРВОГ НАУЧНОГ РАДА НА ВИСОКОШКОЛСКОМ НИВОУ | 10.46793/Uzdanica22.1.143S | 143-154 |
Милица Ж. Љубанић, Јована Ж. Говедарица, ЈЕЗИЧКИ ТРАНСФЕР У ПИСАНОЈ ПРОДУКЦИЈИ НА ИТАЛИЈАНСКОМ КАО ДРУГОМ СТРАНОМ ЈЕЗИКУ | 10.46793/Uzdanica22.1.155L | 155-168 |
Александра С. Лукић, ОДНОС ФАНТАСТИКЕ И РЕЛИГИЈЕ У ПОБОЖНИМ ДРАМАМА МАВРА ВЕТРАНОВИЋА | 10.46793/Uzdanica22.1.169L | 169-181 |
Катарина С. Лазић, ПРОБЛЕМ ОПРОШТАЈА У РОМАНУ ЧИТАЧ БЕРНХАРДА ШЛИНКА: ИЗМЕЂУ ЖРТВЕ И ЗЛОЧИНЦА | 10.46793/Uzdanica22.1.183L | 183-195 |
Milica M. Kočović Pajević, EVALUATION OF AN ESP TEXTBOOK FROM PSYCHOLOGY STUDENTS’ PERSPECTIVE – A PILOT STUDY | 10.46793/Uzdanica22.1.197KP | 197-211 |
Александра Н. Филиповић, ЕКОЛОШКИ САДРЖАЈИ У НАСТАВИ СВЕТА ОКО НАС КРОЗ СТЕАМ ПРОЈЕКТНО УЧЕЊЕ | 10.46793/Uzdanica22.1.213F | 213-229 |
Марина А. Јовановић, СТАВОВИ РОДИТЕЉА О ПРЕПОЗНАВАЊУ ДАРОВИТОСТИ КОД ДЕЦЕ | 10.46793/Uzdanica22.1.231J | 231-248 |
Горана М. Старијаш, Ивко А. Николић, Ивана М. Петровић, МОГУЋНОСТИ ПРИМЕНЕ ИНТЕГРАТИВНЕ НАСТАВЕ У ПРВОМ ЦИКЛУСУ OСНОВНОГ ОБРАЗОВАЊА И ВАСПИТАЊА | 10.46793/Uzdanica22.1.249S | 249-266 |
Анђела Н. Миловановић, Милан Ј. Стојановић, Ирена Б. Голубовић-Илић, РЕАЛИЗАЦИЈА ЧАСА ПРИМЕНОМ СТЕ(ПА)М КОНЦЕПТА – ИДЕНТИФИКОВАЊЕ И КОРИГОВАЊЕ ПОГРЕШНИХ УВЕРЕЊА УЧЕНИКА | 10.46793/Uzdanica22.1.267M | 267-280 |
Александар М. Новаковић, УЏБЕНИК НАШ ЈЕЗИК ЊУЈОРШКОГ УНИВЕРЗИТЕТА КОЛУМБИЈА У НАСТАВИ СРПСКОГ КАО СТРАНОГ ЈЕЗИКА | 10.46793/Uzdanica22.1.281N | 281-293 |
Јелена Б. Огњеновић, ХОД ПО РУКОПИСНОЈ ПАНОРАМИ | 10.46793/Uzdanica22.1.297O | 297-300 |
Ресмија Рушовић Глогић, МАЈСТОРСТВО ЈЕЗИКА СРПСКИХ ПИСАЦА | 10.46793/Uzdanica22.1.301RG | 301-304 |