Међународни скуп
УМЕТНОСТ ВАСПИТАЊА И ОБРАЗОВАЊА У СВЕТУ КОЈИ СЕ МЕЊА

Издавач: Факултет за образовање учитеља и васпитача, Универзитета у Београду

01. 06. 2024.

ISBN: 978-86-7849-360-7

DOI: 10.46793/ArtEd25

Download full text in PDF   

Миљана Стајин, Зорица Ковачевић, Александар Стојановић, ВИДЉИВОСТ ИСТРАЖИВАЧКОГ ПРИСТУПА У ПРИЧАМА О ТЕМИ-ПРОЈЕКТУ

10.46793/ArtEd25.016S

16-33

Вишња Мићић, МИШЉЕЊА СТУДЕНАТА ЗАВРШНЕ ГОДИНЕ СТУДИЈА О МОГУЋНОСТИМА ПРИМЕНЕ МЕТОДЕ ВЕРБАЛНИХ АСОЦИЈАЦИЈА У ПРОЈЕКТНОМ КОНТЕКСТУ

10.46793/ArtEd25.034M

34-48

Jovana Đorđević, COMPREHENDING PRESCHOOL CHILDREN’S ART ACTIVITIES AS COLLABORATIVE ENGAGEMENTS

10.46793/ArtEd25.049DJ

49-60

Јелена Бановић, ПЕРЦЕПЦИЈЕ БУДУЋИХ УЧИТЕЉА О УЛОЗИ КРЕАТИВНОСТИ У НАСТАВИ МУЗИЧКЕ КУЛТУРЕ

10.46793/ArtEd25.062B

62-74

Љиљана Плазинић, MOГУ ЛИ СЕ КОРИШЋЕЊЕМ АРГУМЕНТАЦИЈЕ У НАСТАВИ УНАПРЕДИТИ OБРАЗОВНИ ИСХОДИ УЧЕНИКА? ПРЕГЛЕД ЛИТЕРАТУРЕ

10.46793/ArtEd25.075P

75-89

Тања Станковић-Јанковић, Сњежана Кевић-Зрнић, Славиша Јењић, ОПРЕДИЈЕЉЕНОСТ СТУДЕНАТА ПЕДАГОГИЈЕ И УЧИТЕЉСКОГ СТУДИЈА ЗА БУДУЋУ ПРОФЕСИЈУ

10.46793/ArtEd25.090SJ

90-101

Ивана Јеремић, Татјана Станковић, СТАНДАРДИЗОВАНИ ТЕСТОВИ ЗНАЊА У ШКОЛАМА У СРБИЈИ: ПРИЛОГ ИСТРАЖИВАЊУ КОРИСНОСТИ ЊИХОВИХ РЕЗУЛТАТА

10.46793/ArtEd25.103J

103-118

Јелена Медар Златковић, Наташа Лалић Вучетић, Снежана Мирков, ПОСТУПЦИ УЧИТЕЉА УСМЕРЕНИ НА ПОДСТИЦАЊЕ МОТИВАЦИЈЕ УЧЕНИКА ЗА ЧИТАЊЕ

10.46793/ArtEd25.119MZ

119-138

Вера Вечански, Ана Кузмановић Јовановић, СПОРЕ ПЕДАГОГИЈЕ, ЕТИКА БРИГЕ И УМЕТНОСТ КАО ВИД ОТПОРА НЕОЛИБЕРАЛИЗАЦИЈИ ОБРАЗОВАЊА

10.46793/ArtEd25.140V

140-157

Марија Павловић, САМОПРОЦЕНА СТУДЕНАТА – БУДУЋИХ УЧИТЕЉА – О ЊИХОВОЈ КОМПЕТЕНТНОСТИ ЗА РЕАЛИЗАЦИЈУ НАСТАВЕ ЛИКОВНЕ КУЛТУРЕ

10.46793/ArtEd25.158P

158-172

Дејан Тубић, РАЗВОЈ ЛИКОВНЕ ПЕДАГОГИЈЕ У КНЕЖЕВИНИ СРБИЈИ, КРАЉЕВИНИ СРБИЈИ, КРАЉЕВИНИ СХС И КРАЉЕВИНИ ЈУГОСЛAВИЈИ

10.46793/ArtEd25.173T

173-189

Милена Алексић, САМОПРОЦЕНА КУСТОСА ПЕДАГОГА О КВАЛИТЕТУ ЕДУКАТИВНИХ АКТИВНОСТИ У УМЕТНИЧКИМ МУЗЕЈИМА НАМEЊЕНИМ ДЕЦИ ОСНОВНОШКОЛСКОГ УЗРАСТА

10.46793/ArtEd25.190A

190-206

Владимир Вукомановић Растегорац, КАКО ОБЈАСНИТИ СМРТ: СТРАТЕГИЈЕ УЧИТЕЉА ПРИЛИКОМ СУСРЕТА УЧЕНИКА СА МОТИВОМ СМРТИ У КЊИЖЕВНОМ ТЕКСТУ

10.46793/ArtEd25.208VR

208-223

Љубица Весић, УМЕТНОСТ ГОВОРА – ИНТОНАЦИЈА У МЛАЂИМ РАЗРЕДИМА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ

10.46793/ArtEd25.224V

224-237

Бојан Марковић, МУШКО ОДРАСТАЊЕ У ПОЕЗИЈИ АЛЕКСАНДРА РИСТОВИЋА И МЕТОДИЧКО ОБЛИКОВАЊЕ РАЗУМЕВАЊА

10.46793/ArtEd25.238M

238-252

Милена Митровић, ОБЛИЦИ УСМЕНОГ И ПИСМЕНОГ ИЗРАЖАВАЊА У ЧИТАНКАМА ЗА ЧЕТВРТИ РАЗРЕД ОСНОВНЕ ШКОЛЕ

10.46793/ArtEd25.253M

253-265

Саша Чорболоковић, МОДЕЛ ИЗОКРЕНУТЕ УЧИОНИЦЕ У НАСТАВИ ПРАВОПИСА

10.46793/ArtEd25.266C

266-276

Маја Ивановић, СИНТАКСИЧКА СЛОЖЕНОСТ НАРАТИВНИХ И АРГУМЕНТАТИВНИХ ТЕКСТОВА УЧЕНИКА ТРЕЋЕГ И ЧЕТВРТОГ РАЗРЕДА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ

10.46793/ArtEd25.277I

277-287

Morana Drakulić, BOREDOM – THE SILENT ENEMY IN THE FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM

10.46793/ArtEd25.289B

289-299

Аница Радосављевић Крсмановић, ЈЕЗИЧКА АНКСИОЗНОСТ КОД СТУДЕНАТА ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА И КЊИЖЕВНОСТИ

10.46793/ArtEd25.300RK

300-312

Симона Бекић, Јана Крстић, ПЕДАГОШКИ AСПЕКТИ УПОТРЕБЕ ДРУШТВЕНИХ МРЕЖА У НАСТАВИ ФИЛОЗОФИЈЕ

10.46793/ArtEd25.314B

314-326

Александра Гојков Рајић, Маријана Папрић, INTERNET PROSTOR – NEISCRPNI IZVOR ZA UČENJE STRANIH JEZIKA

10.46793/ArtEd25.327GR

327-336

Сандра Жарковић, OBRAZOVNI POTENCIJALI ALATA SA ELEMENTIMA VEŠTAČKE INTELIGENCIJE U FUNKCIJI PLANIRANJA I REALIZACIJE NASTAVE STRANIH JEZIKA

10.46793/ArtEd25.337Z

337-352