Zbornik radova KNJIŽEVNOST ZA DECU U NAUCI I NASTAVI, 2024 (str. 479-489)
AUTHOR(S) / AUTOR(I): Sandra R. Milanović, Vesna V. Milenković
DOI: 10.46793/KDNN23.479M
ABSTRACT / SAŽETAK:
Inovativne metode u nastavi imaju za cilj da motivišu učenike za učenje, a samim tim i da omoguće svakom učeniku da se maksimalno razvija. Jedan od načina da se to ostvari je povezivanje sadržaja iz više disciplina. Međusobno povezani nastavni sadržaji omogućavaju učenicima celovito, primenljivo i trajno znanje. Kako bi se takva nastava osmislila, pripremila i realizovala, neophodno je da učitelj bude kreativan i posvećenom svom poslu.
U radu smo prikazali mogućnosti povezivanja nastave srpskog jezika sa drugim nastavnim predmetima, kao i rezultate ankete o mišljenju učenika o održanim časovima.
KEYWORDS / KLJUČNE REČI:
korelacija, motivacija, početna nastava srpskog jezika
REFERENCES / LITERATURA
- Bojović, I. (2017). Podsticanje motivacije učenika za učenje u nastavnom procesu. Beograd: Univerzitet u Beogradu.
- Vučković, M. (1993): Metodika nastave srpskog jezika i književnosti. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva.
- Dejić, M., Martinović, D. (2012). Corellation of Mathematics and Physical Education. QuarterlyJournal, Arad: “Aurel Vlaicu” University.
- Dejić, M., Milanović, S., Milenković, V., Jovanović, I. (2001). Stavovi učitelja o korelaciji početne nastave matematike i fizičkog vaspitanja. Metodički aspekti nastave matematike IV, Jagodina: Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu.
- Ivanek, P. (2016). Stručnousavršavanjenastavnikaiobrazovno-vaspitnapostignuća učenika srednje škole, Doktorska disertacija. Banja Luka: Filozofski fakultet.
- Klajn, I., Šipka, M. (2007): Veliki rečnik stranih reči i izraza. Novi Sad: Prometej.
- Milenković, V. (2022). Diferenciranje nastave u skladu sa obrazovnim standardima i uticaj na postignuća učenika u početnoj nastavi matematike, Doktorska disertacija. Užice: Pedagoški fakultet.
- Petrović, N., Mrđa, M., Lazić, B. (2012). Savremeno osnovno matematičko obrazovanje i metodika nastave, Norma, XVII/2, 155‒170.