Uslužna delatnost u oblasti obrazovanja i razvoj digitalnih veština

XXI vek – vek usluga i uslužnog prava (2020), str. 295-302

AUTOR(I): Dejan Matić

Download Full Pdf 

DOI: 10.46793/XXIv-11.295M

SAŽETAK:

U radu se razmatra problem kvaliteta uslužne delatnosti u obrazovanju u kontekstu razvoja informacionog društva u Srbiji kao i izazovi globalne krize nastali usled pojave pandemije izazvane novim korona virusom. Nastanak i izuzetan razvoj informaciono-komunikacionih tehnologija je iz temelja promenio sve aspekte društvenog života i uslovio potrebu ubrzanog prilagođavanja i transformacije svih  aspekata društva u nas, istovremeno predstavljajući jedini put prevazilaženja trenutne dramatične situacije obezbeđujući kontinuirano odvijanje usluga u obrazovanju. Kako je nedavno doneta Strategija razvoja digitalnih veština u Republici Srbiji za period od 2020. do 2024. godine, neophodno je razmotriti i podvrgnuti kritičkoj analizi, kako predložena rešenja predviđena u ovom aktu, tako i mogućnost njihove valjane primene. Ovaj rad je takođe posvećen i ukazivanju i na eventualne nove pristupe kako bi uslužna delatnost u izuzetno važnoj oblasti visokog obrazovanja ne samo odgovorila na postojeće izazove novog doba, već i predstavljala razvojni motor našeg društva u celini.

KLJUČNE REČI: 

informaciono-komunikacione tehnologije, usluge, obrazovanje, digitalne veštine, epidemija

LITERATURA: