Elektronski marketing i društvene mreže

XXI vek – Usluge i prava korisnika (2020) str. 67-74

AUTOR(I): Igor Kambovski

Download Full Pdf 

DOI: 10.46793/UPK20.067K

SAŽETAK:

Savremeno digitalno društvo je nastalo pod silnim uticajem interneta, njegove globalne ekspanzije i dostupnosti. Internet je omogućio potpuno nov način pristupanja informacijama i postao je glavni izvor podataka iz svih oblasti. Kompanije koje posluju i prodaju putem interneta imaju mogućnost pružanja direktnog marketinga i pristupa neograničenom broju potrošača na globalnom tržištu. Marketinške aktivnosti počinju pre nego što otpočne proces proizvodnje. Kompanija mora uraditi detaljnu analizu tržišta, potrebe potrošača, mora da kreira najbolju prodajnu strategiju i da izabere najoptimalniju formu proizvoda, pa tek onda da pristupi fazi promovisanja kako bi pridobila najveći deo tog tržišta. U uslovima elektronske trgovine ove faze marketinga dobijaju novu dimenziju, s obzirom na mogućnosti koje pruža internet, globalizacija trgovine i dostupnost informacija. Kompanije koje posluju onlajn, u okviru elektronske trgovine, koriste društvene mreže za praćenje reakcija korisnika kao potencijalnih kupaca, kako bi ih svrstali u ciljne grupe i nastavili sa direktnim marketingom

KLJUČNE REČI: 

elektronski marketing, e-trgovina, društvene mreže

LITERATURA: