Zona V. Mrkalj, PRIMERI NOVIH ČITANJA KLASIKA SRPSKE KNJIŽEVNOSTI U SAVREMENOJ ŠKOLI |
10.46793/KDNN23.011M |
11-26 |
Marina M. Petrović-Jilih, ZNAČAJ I ULOGA KNJIŽEVNOSTI ZA DECU I OMLADINU U GERMANISTIČKOJ NASTAVI |
10.46793/KDNN23.027PJ |
27-41 |
Milutin B. Đuričković, IZBOR IZ ANGLOFONE POEZIJE ZA DECU I MLADE PEĐE TRAJKOVIĆA |
10.46793/KDNN23.043DJ |
43-59 |
Miloš M. Kovačević, JEZIČKO-STILSKE DOMINANTE POEZIJE MIRJANE BULATOVIĆ |
10.46793/KDNN23.061K |
61-73 |
Ilijana R. Čutura, Bojana M. Dimitrijević, JEDNOM BIO AL’ SAM KRIO – O JEZIKU, STILU I IDENTITETU U PESMAMA PEĐE TRAJKOVIĆA |
10.46793/KDNN23.075C |
75-95 |
Jelena LJ. Spasić, JEZIČKI LUDIZAM U PROZNIM DELIMA ZA DECU DEJANA ALEKSIĆA |
10.46793/KDNN23.097S |
97-114 |
Marina V. Kebara, LEKSIČKA LAKUNARNOST DEČJE GOVORNE PARADIGME KAO JEZIČKO-STILSKI POSTUPAK U POEZIJI ZA DECU PREDRAGA BJELOŠEVIĆA I LJUBIVOJA RŠUMOVIĆA |
10.46793/KDNN23.115K |
115-137 |
Nataša M. Vukićević, Biljana S. Jeremić, PRIMENA POEZIJE U RAZLIČITIM VIDOVIMA MUZIČKOG STVARALAŠTVA UČENIKA: OD ULOGE DO ISHODA |
10.46793/KDNN23.139V |
139-155 |
Milojka S. Ribać, O TIPOVIMA NASLOVA U PESMAMA PEĐE TRAJKOVIĆA |
10.46793/KDNN23.157R |
157-167 |
Marina A. Jovanović, TEMPORALNO-KULTUROLOŠKI ASPEKTI ADAPTACIJE LUCKASTA AZBUKA EDVARDA LIRA AUTORA PEĐE TRAJKOVIĆA |
10.46793/KDNN23.169J |
169-178 |
Tiodor R. Rosić, BASMOVNI PODTEKST RŠUMOVIĆEVE PESME „DESET LJUTIH GUSARA” |
10.46793/KDNN23.179R |
179-184 |
Branko S. Ristić, TEMATSKO-MOTIVSKE DOMINANTE U PROZI ZA DECU TIODORA ROSIĆA |
10.46793/KDNN23.185R |
185-192 |
Nenad R. Kebara, REALISTIČNI PRIPOVEDNI SIŽE (U SRPSKOM PESNIŠTVU ZA DECU) |
10.46793/KDNN23.193K |
193-217 |
Aleksandra B. Batinić, MOTIV SUROVOSTI U KNJIŽEVNIM DELIMA ZA DECU I MLADE (U NASTAVI SRPSKOG JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI) |
10.46793/KDNN23.219B |
219-233 |
Milena S. Zorić Latovljev, Ljiljana Ž. Pešikan-Ljuštanović, „KUSAM SUSAM, U PRSA SE BUSAM” – MESTO KRATKIH GOVORNIH FORMI U POEZIJI DEJANA ALEKSIĆA |
10.46793/KDNN23.235ZL |
235-248 |
Jelena R. Jovanović Simić, Ivana R. Jovanović, SIMBOLIKA MESECA U KNJIŽEVNOSTI ZA DECU |
10.46793/KDNN23.249JS |
249-263 |
Sanja Đ. Macura, SLIKA DRUGOG U ROMANIMA ZA DJECU RADISAVA MILIĆA |
10.46793/KDNN23.265M |
265-279 |
Vladislava S. Gordić Petković, KANONSKA DELA KAO IZVOR INSPIRACIJE U ANGLOFONOJ PROZI ZA DECU I OMLADINU |
10.46793/KDNN23.281GP |
281-289 |
Nataša P. Kljajić, Saša S. Čorboloković, INOVACIONI NAČINI TUMAČENJA NEPOZNATIH REČI I IZRAZA U AVANTURAMA KRALJEVIĆA MARKA BRANKA STEVANOVIĆA |
10.46793/KDNN23.291K |
291-308 |
Jelena R. Danilović Jeremić, Marta V. Veličković, ROALD DAHL’S WORK THROUGH THE LOOKING GLASS OF LINGUISTIC ANALYSIS: INSIGHTS AND IMPLICATIONS |
10.46793/KDNN23.309DJ |
309-322 |
Ivana R. Ćirković-Miladinović, Lenka I. Farkaš, ASSESSING THE EFFICACY OF RUBRICS IN ENHANCING CRITICAL THINKING SKILLS IN YOUNG LEARNERS OF ENGLISH THROUGH ANALYSIS OF PICTURE BOOKS |
10.46793/KDNN23.323CM |
323-338 |
Nataša B. Stanković Šošo, METODIČKI PRISTUP BAJKAMA DESANKE MAKSIMOVIĆ U SAVREMENOJ NASTAVI |
10.46793/KDNN23.339SS |
339-351 |
Jelena S. Andrejić Vidić, DIGITALIZACIJA NASTAVE KNJIŽEVNOSTI U CILJU BOLJE RECEPCIJE KNJIŽEVNIH DELA – NOVO ČITANJE ZA NOVO DOBA |
10.46793/KDNN23.353AV |
353-365 |
Jelena M. Pavlović Jovanović, Ane A. Ferri, KNJIŽEVNA TRANSFORMACIJA BASNE „CVRČAK I MRAV”I NJENE METODIČKE IMPLIKACIJE |
10.46793/KDNN23.367PJ |
367-387 |
Andrijana A. Nikolić, BAJKE U SLUŽBI OBLIKOVANJA DJEČIJEG SAMOPOUZDANJA I EMPIRIJSKOG DUHA |
10.46793/KDNN23.389N |
389-398 |
Biljana S. Soleša, SEOBE MILOŠA CRNJANSKOG U INTEGRATIVNOJ NASTAVI |
10.46793/KDNN23.399S |
399-416 |
Jelena P. Veljković Mekić, POEZIJA ZA DECU KAO PODSTICAJ ZA GOVORNO STVARALAČKO IZRAŽAVANJE PREDŠKOLACA |
10.46793/KDNN23.417VM |
417-426 |
Slobodanka M. Oparnica, DRAMSKI PRISTUP KLASIČNOJ BAJCI U KNJIZI DEJANA ALEKSIĆA BAJKE PLENE I SA SCENE |
10.46793/KDNN23.427O |
427-444 |
Olivera V. Urošev Palalić, ISTRAŽIVAČKI PRISTUP U INTERPRETACIJI ZBIRKE PLAVI ČUPERAK MIROSLAVA ANTIĆA |
10.46793/KDNN23.445UP |
445-457 |
Nevena I. Lukinić Janjuš, METAFORE BURETA I KRUGA KAO VIDOVI SPOZNAJE ISTINE O SVETU – MOGUĆNOSTI KOMPARATIVNOG NASTAVNOG ČITANJA PRIPOVEDAKA „BURE” I „KRUG” ISIDORE SEKULIĆ |
10.46793/KDNN23.459LJ |
459-470 |
Ksenija V. Milovanović, METODIČKI PRISTUP PRIPOVECI „MAJSTOROVA RUKA” RADOSLAVA BRATIĆA |
10.46793/KDNN23.471M |
471-478 |
Sandra R. Milanović, Vesna V. Milenković, INOVATIVNE METODE U NASTAVI – KORELACIJA SRPSKOG JEZIKA SA DRUGIM NASTAVNIM PREDMETIMA |
10.46793/KDNN23.479M |
479-489 |