Зборник радова

Књижевност за децу у науци и настави

(2024)

ISBN: 978-86-7604-239-5

DOI: 10.46793/KDNN23

Download full text in PDF  

Зона В. Мркаљ, ПРИМЕРИ НОВИХ ЧИТАЊА КЛАСИКА СРПСКЕ КЊИЖЕВНОСТИ У САВРЕМЕНОЈ ШКОЛИ

10.46793/KDNN23.011M

11-26

Марина М. Петровић-Јилих, ЗНАЧАЈ И УЛОГА КЊИЖЕВНОСТИ ЗА ДЕЦУ И ОМЛАДИНУ У ГЕРМАНИСТИЧКОЈ НАСТАВИ

10.46793/KDNN23.027PJ

27-41

Mилутин Б. Ђуричковић, ИЗБОР ИЗ АНГЛОФОНЕ ПОЕЗИЈЕ ЗА ДЕЦУ И МЛАДЕ ПЕЂЕ ТРАЈКОВИЋA

10.46793/KDNN23.043DJ

43-59

Милош M. Ковачевић, ЈЕЗИЧКО-СТИЛСКЕ ДОМИНАНТЕ ПОЕЗИЈЕ МИРЈАНЕ БУЛАТОВИЋ

10.46793/KDNN23.061K

61-73

Илијана Р. Чутурa, Бојана М. Димитријевић, ЈЕДНОМ БИО АЛ’ САМ КРИО – О ЈЕЗИКУ, СТИЛУ И ИДЕНТИТЕТУ У ПЕСМАМА ПЕЂЕ ТРАЈКОВИЋА

10.46793/KDNN23.075C

75-95

Јелена Љ. Спасић, ЈЕЗИЧКИ ЛУДИЗАМ У ПРОЗНИМ ДЕЛИМА ЗА ДЕЦУ ДЕЈАНА АЛЕКСИЋА

10.46793/KDNN23.097S

97-114

Марина В. Кебара, ЛЕКСИЧКА ЛАКУНАРНОСТ ДЕЧЈЕ ГОВОРНЕ ПАРАДИГМЕ КАО ЈЕЗИЧКО-СТИЛСКИ ПОСТУПАК У ПОЕЗИЈИ ЗА ДЕЦУ ПРЕДРАГА БЈЕЛОШЕВИЋА И ЉУБИВОЈА РШУМОВИЋА

10.46793/KDNN23.115K

115-137

Наташа M. Вукићевић, Биљана С. Јеремић, ПРИМЕНА ПОЕЗИЈЕ У РАЗЛИЧИТИМ ВИДОВИМА МУЗИЧКОГ СТВАРАЛАШТВА УЧЕНИКА: ОД УЛОГЕ ДО ИСХОДА

10.46793/KDNN23.139V

139-155

Милојка С. Рибаћ, О ТИПОВИМА НАСЛОВА У ПЕСМАМА ПЕЂЕ ТРАЈКОВИЋА

10.46793/KDNN23.157R

157-167

Марина A. Јовановић, TЕМПОРАЛНО-КУЛТУРОЛОШКИ АСПЕКТИ АДАПТАЦИЈЕ ЛУЦКАСТА АЗБУКА ЕДВАРДА ЛИРА АУТОРА ПЕЂЕ ТРАЈКОВИЋА

10.46793/KDNN23.169J

169-178

Тиодор Р. Росић, БАСМОВНИ ПОДТЕКСТ РШУМОВИЋЕВЕ ПЕСМЕ „ДЕСЕТ ЉУТИХ ГУСАРА”

10.46793/KDNN23.179R

179-184

Бранко С. Ристић, ТЕМАТСКО-МОТИВСКЕ ДОМИНАНТЕ У ПРОЗИ ЗА ДЕЦУ ТИОДОРА РОСИЋА

10.46793/KDNN23.185R

185-192

Ненад Р. Кебара, РЕАЛИСТИЧНИ ПРИПОВЕДНИ СИЖЕ (У СРПСКОМ ПЕСНИШТВУ ЗА ДЕЦУ)

10.46793/KDNN23.193K

193-217

Александра Б. Батинић, МОТИВ СУРОВОСТИ У КЊИЖЕВНИМ ДЕЛИМА ЗА ДЕЦУ И МЛАДE (У НАСТАВИ СРПСКОГ ЈЕЗИКА И КЊИЖЕВНОСТИ)

10.46793/KDNN23.219B

219-233

Милена С. Зорић Латовљев, Љиљана Ж. Пешикан-Љуштановић, „КУСАМ СУСАМ, У ПРСА СЕ БУСАМ” – МЕСТО КРАТКИХ ГОВОРНИХ ФОРМИ У ПОЕЗИЈИ ДЕЈАНА АЛЕКСИЋА

10.46793/KDNN23.235ZL

235-248

Јелена Р. Јовановић Симић, Ивана Р. Јовановић, СИМБОЛИКА МЕСЕЦА У КЊИЖЕВНОСТИ ЗА ДЕЦУ

10.46793/KDNN23.249JS

249-263

Сања Ђ. Мацура, СЛИКА ДРУГОГ У РОМАНИМА ЗА ДЈЕЦУ РАДИСАВА МИЛИЋА

10.46793/KDNN23.265M

265-279

Владислава С. Гордић Петковић, КАНОНСКА ДЕЛА КАО ИЗВОР ИНСПИРАЦИЈЕ У АНГЛОФОНОЈ ПРОЗИ ЗА ДЕЦУ И ОМЛАДИНУ

10.46793/KDNN23.281GP

281-289

Наташа П. Кљајић, Саша С. Чорболоковић, ИНОВАЦИОНИ НАЧИНИ ТУМАЧЕЊА НЕПОЗНАТИХ РЕЧИ И ИЗРАЗА У АВАНТУРАМА КРАЉЕВИЋА МАРКА БРАНКА СТЕВАНОВИЋА

10.46793/KDNN23.291K

291-308

Jelena R. Danilović Jeremić, Marta V. Veličković, ROALD DAHL’S WORK THROUGH THE LOOKING GLASS OF LINGUISTIC ANALYSIS: INSIGHTS AND IMPLICATIONS

10.46793/KDNN23.309DJ

309-322

Ivana R. Ćirković-Miladinović, Lenka I. Farkaš, ASSESSING THE EFFICACY OF RUBRICS IN ENHANCING CRITICAL THINKING SKILLS IN YOUNG LEARNERS OF ENGLISH THROUGH ANALYSIS OF PICTURE BOOKS

10.46793/KDNN23.323CM

323-338

Наташа Б. Станковић Шошо, МЕТОДИЧКИ ПРИСТУП БАЈКАМА ДЕСАНКЕ МАКСИМОВИЋ У САВРЕМЕНОЈ НАСТАВИ

10.46793/KDNN23.339SS

339-351

Јелена С. Андрејић Видић, ДИГИТАЛИЗАЦИЈА НАСТАВЕ КЊИЖЕВНОСТИ У ЦИЉУ БОЉЕ РЕЦЕПЦИЈЕ КЊИЖЕВНИХ ДЕЛА – НОВО ЧИТАЊЕ ЗА НОВО ДОБА

10.46793/KDNN23.353AV

353-365

Јелена М. Павловић Јовановић, Ane A. Ferri, КЊИЖЕВНА ТРАНСФОРМАЦИЈА БАСНЕ „ЦВРЧАК И МРАВ”И ЊЕНЕ МЕТОДИЧКЕ ИМПЛИКАЦИЈЕ

10.46793/KDNN23.367PJ

367-387

Андријана A. Николић, БАЈКЕ У СЛУЖБИ ОБЛИКОВАЊА ДЈЕЧИЈЕГ САМОПОУЗДАЊА И ЕМПИРИЈСКОГ ДУХА

10.46793/KDNN23.389N

389-398

Биљана С. Солеша, СЕОБЕ МИЛОША ЦРЊАНСКОГ У ИНТЕГРАТИВНОЈ НАСТАВИ

10.46793/KDNN23.399S

399-416

Јелена П. Вељковић Мекић, ПОЕЗИЈА ЗА ДЕЦУ КАО ПОДСТИЦАЈ ЗА ГОВОРНО СТВАРАЛАЧКО ИЗРАЖАВАЊЕ ПРЕДШКОЛАЦА

10.46793/KDNN23.417VM

417-426

Слободанка М. Опарница, ДРАМСКИ ПРИСТУП КЛАСИЧНОЈ БАЈЦИ У КЊИЗИ ДЕЈАНА АЛЕКСИЋА БАЈКЕ ПЛЕНЕ И СА СЦЕНЕ

10.46793/KDNN23.427O

427-444

Оливера В. Урошев Палалић, ИСТРАЖИВАЧКИ ПРИСТУП У ИНТЕРПРЕТАЦИЈИ ЗБИРКЕ ПЛАВИ ЧУПЕРАК МИРОСЛАВА АНТИЋА

10.46793/KDNN23.445UP

445-457

Невена И. Лукинић Јањуш, МЕТАФОРЕ БУРЕТА И КРУГА КАО ВИДОВИ СПОЗНАЈЕ ИСТИНЕ О СВЕТУ – МОГУЋНОСТИ КОМПАРАТИВНОГ НАСТАВНОГ ЧИТАЊА ПРИПОВЕДАКА „БУРЕ” И „КРУГ” ИСИДОРЕ СЕКУЛИЋ

10.46793/KDNN23.459LJ

459-470

Ксенија В. Миловановић, МЕТОДИЧКИ ПРИСТУП ПРИПОВЕЦИ „МАЈСТОРОВА РУКА” РАДОСЛАВА БРАТИЋА

10.46793/KDNN23.471M

471-478

Сандра Р. Милановић, Весна В. Миленковић, ИНОВАТИВНЕ МЕТОДЕ У НАСТАВИ – КОРЕЛАЦИЈА СРПСКОГ ЈЕЗИКА СА ДРУГИМ НАСТАВНИМ ПРЕДМЕТИМА

10.46793/KDNN23.479M

479-489