Зона В. Мркаљ, ПРИМЕРИ НОВИХ ЧИТАЊА КЛАСИКА СРПСКЕ КЊИЖЕВНОСТИ У САВРЕМЕНОЈ ШКОЛИ | 10.46793/KDNN23.011M | 11-26 |
Марина М. Петровић-Јилих, ЗНАЧАЈ И УЛОГА КЊИЖЕВНОСТИ ЗА ДЕЦУ И ОМЛАДИНУ У ГЕРМАНИСТИЧКОЈ НАСТАВИ | 10.46793/KDNN23.027PJ | 27-41 |
Mилутин Б. Ђуричковић, ИЗБОР ИЗ АНГЛОФОНЕ ПОЕЗИЈЕ ЗА ДЕЦУ И МЛАДЕ ПЕЂЕ ТРАЈКОВИЋA | 10.46793/KDNN23.043DJ | 43-59 |
Милош M. Ковачевић, ЈЕЗИЧКО-СТИЛСКЕ ДОМИНАНТЕ ПОЕЗИЈЕ МИРЈАНЕ БУЛАТОВИЋ | 10.46793/KDNN23.061K | 61-73 |
Илијана Р. Чутурa, Бојана М. Димитријевић, ЈЕДНОМ БИО АЛ’ САМ КРИО – О ЈЕЗИКУ, СТИЛУ И ИДЕНТИТЕТУ У ПЕСМАМА ПЕЂЕ ТРАЈКОВИЋА | 10.46793/KDNN23.075C | 75-95 |
Јелена Љ. Спасић, ЈЕЗИЧКИ ЛУДИЗАМ У ПРОЗНИМ ДЕЛИМА ЗА ДЕЦУ ДЕЈАНА АЛЕКСИЋА | 10.46793/KDNN23.097S | 97-114 |
Марина В. Кебара, ЛЕКСИЧКА ЛАКУНАРНОСТ ДЕЧЈЕ ГОВОРНЕ ПАРАДИГМЕ КАО ЈЕЗИЧКО-СТИЛСКИ ПОСТУПАК У ПОЕЗИЈИ ЗА ДЕЦУ ПРЕДРАГА БЈЕЛОШЕВИЋА И ЉУБИВОЈА РШУМОВИЋА | 10.46793/KDNN23.115K | 115-137 |
Наташа M. Вукићевић, Биљана С. Јеремић, ПРИМЕНА ПОЕЗИЈЕ У РАЗЛИЧИТИМ ВИДОВИМА МУЗИЧКОГ СТВАРАЛАШТВА УЧЕНИКА: ОД УЛОГЕ ДО ИСХОДА | 10.46793/KDNN23.139V | 139-155 |
Милојка С. Рибаћ, О ТИПОВИМА НАСЛОВА У ПЕСМАМА ПЕЂЕ ТРАЈКОВИЋА | 10.46793/KDNN23.157R | 157-167 |
Марина A. Јовановић, TЕМПОРАЛНО-КУЛТУРОЛОШКИ АСПЕКТИ АДАПТАЦИЈЕ ЛУЦКАСТА АЗБУКА ЕДВАРДА ЛИРА АУТОРА ПЕЂЕ ТРАЈКОВИЋА | 10.46793/KDNN23.169J | 169-178 |
Тиодор Р. Росић, БАСМОВНИ ПОДТЕКСТ РШУМОВИЋЕВЕ ПЕСМЕ „ДЕСЕТ ЉУТИХ ГУСАРА” | 10.46793/KDNN23.179R | 179-184 |
Бранко С. Ристић, ТЕМАТСКО-МОТИВСКЕ ДОМИНАНТЕ У ПРОЗИ ЗА ДЕЦУ ТИОДОРА РОСИЋА | 10.46793/KDNN23.185R | 185-192 |
Ненад Р. Кебара, РЕАЛИСТИЧНИ ПРИПОВЕДНИ СИЖЕ (У СРПСКОМ ПЕСНИШТВУ ЗА ДЕЦУ) | 10.46793/KDNN23.193K | 193-217 |
Александра Б. Батинић, МОТИВ СУРОВОСТИ У КЊИЖЕВНИМ ДЕЛИМА ЗА ДЕЦУ И МЛАДE (У НАСТАВИ СРПСКОГ ЈЕЗИКА И КЊИЖЕВНОСТИ) | 10.46793/KDNN23.219B | 219-233 |
Милена С. Зорић Латовљев, Љиљана Ж. Пешикан-Љуштановић, „КУСАМ СУСАМ, У ПРСА СЕ БУСАМ” – МЕСТО КРАТКИХ ГОВОРНИХ ФОРМИ У ПОЕЗИЈИ ДЕЈАНА АЛЕКСИЋА | 10.46793/KDNN23.235ZL | 235-248 |
Јелена Р. Јовановић Симић, Ивана Р. Јовановић, СИМБОЛИКА МЕСЕЦА У КЊИЖЕВНОСТИ ЗА ДЕЦУ | 10.46793/KDNN23.249JS | 249-263 |
Сања Ђ. Мацура, СЛИКА ДРУГОГ У РОМАНИМА ЗА ДЈЕЦУ РАДИСАВА МИЛИЋА | 10.46793/KDNN23.265M | 265-279 |
Владислава С. Гордић Петковић, КАНОНСКА ДЕЛА КАО ИЗВОР ИНСПИРАЦИЈЕ У АНГЛОФОНОЈ ПРОЗИ ЗА ДЕЦУ И ОМЛАДИНУ | 10.46793/KDNN23.281GP | 281-289 |
Наташа П. Кљајић, Саша С. Чорболоковић, ИНОВАЦИОНИ НАЧИНИ ТУМАЧЕЊА НЕПОЗНАТИХ РЕЧИ И ИЗРАЗА У АВАНТУРАМА КРАЉЕВИЋА МАРКА БРАНКА СТЕВАНОВИЋА | 10.46793/KDNN23.291K | 291-308 |
Jelena R. Danilović Jeremić, Marta V. Veličković, ROALD DAHL’S WORK THROUGH THE LOOKING GLASS OF LINGUISTIC ANALYSIS: INSIGHTS AND IMPLICATIONS | 10.46793/KDNN23.309DJ | 309-322 |
Ivana R. Ćirković-Miladinović, Lenka I. Farkaš, ASSESSING THE EFFICACY OF RUBRICS IN ENHANCING CRITICAL THINKING SKILLS IN YOUNG LEARNERS OF ENGLISH THROUGH ANALYSIS OF PICTURE BOOKS | 10.46793/KDNN23.323CM | 323-338 |
Наташа Б. Станковић Шошо, МЕТОДИЧКИ ПРИСТУП БАЈКАМА ДЕСАНКЕ МАКСИМОВИЋ У САВРЕМЕНОЈ НАСТАВИ | 10.46793/KDNN23.339SS | 339-351 |
Јелена С. Андрејић Видић, ДИГИТАЛИЗАЦИЈА НАСТАВЕ КЊИЖЕВНОСТИ У ЦИЉУ БОЉЕ РЕЦЕПЦИЈЕ КЊИЖЕВНИХ ДЕЛА – НОВО ЧИТАЊЕ ЗА НОВО ДОБА | 10.46793/KDNN23.353AV | 353-365 |
Јелена М. Павловић Јовановић, Ane A. Ferri, КЊИЖЕВНА ТРАНСФОРМАЦИЈА БАСНЕ „ЦВРЧАК И МРАВ”И ЊЕНЕ МЕТОДИЧКЕ ИМПЛИКАЦИЈЕ | 10.46793/KDNN23.367PJ | 367-387 |
Андријана A. Николић, БАЈКЕ У СЛУЖБИ ОБЛИКОВАЊА ДЈЕЧИЈЕГ САМОПОУЗДАЊА И ЕМПИРИЈСКОГ ДУХА | 10.46793/KDNN23.389N | 389-398 |
Биљана С. Солеша, СЕОБЕ МИЛОША ЦРЊАНСКОГ У ИНТЕГРАТИВНОЈ НАСТАВИ | 10.46793/KDNN23.399S | 399-416 |
Јелена П. Вељковић Мекић, ПОЕЗИЈА ЗА ДЕЦУ КАО ПОДСТИЦАЈ ЗА ГОВОРНО СТВАРАЛАЧКО ИЗРАЖАВАЊЕ ПРЕДШКОЛАЦА | 10.46793/KDNN23.417VM | 417-426 |
Слободанка М. Опарница, ДРАМСКИ ПРИСТУП КЛАСИЧНОЈ БАЈЦИ У КЊИЗИ ДЕЈАНА АЛЕКСИЋА БАЈКЕ ПЛЕНЕ И СА СЦЕНЕ | 10.46793/KDNN23.427O | 427-444 |
Оливера В. Урошев Палалић, ИСТРАЖИВАЧКИ ПРИСТУП У ИНТЕРПРЕТАЦИЈИ ЗБИРКЕ ПЛАВИ ЧУПЕРАК МИРОСЛАВА АНТИЋА | 10.46793/KDNN23.445UP | 445-457 |
Невена И. Лукинић Јањуш, МЕТАФОРЕ БУРЕТА И КРУГА КАО ВИДОВИ СПОЗНАЈЕ ИСТИНЕ О СВЕТУ – МОГУЋНОСТИ КОМПАРАТИВНОГ НАСТАВНОГ ЧИТАЊА ПРИПОВЕДАКА „БУРЕ” И „КРУГ” ИСИДОРЕ СЕКУЛИЋ | 10.46793/KDNN23.459LJ | 459-470 |
Ксенија В. Миловановић, МЕТОДИЧКИ ПРИСТУП ПРИПОВЕЦИ „МАЈСТОРОВА РУКА” РАДОСЛАВА БРАТИЋА | 10.46793/KDNN23.471M | 471-478 |
Сандра Р. Милановић, Весна В. Миленковић, ИНОВАТИВНЕ МЕТОДЕ У НАСТАВИ – КОРЕЛАЦИЈА СРПСКОГ ЈЕЗИКА СА ДРУГИМ НАСТАВНИМ ПРЕДМЕТИМА | 10.46793/KDNN23.479M | 479-489 |