10th International Scientific Conference Technics, Informatics and Education – TIE 2024, str. 603-606

АУТОР(И) / AUTHOR(S):  Katarina Čutović , Biljana Mihailović , Lazar Čutović

Download Full Pdf  

DOI: 10.46793/TIE24.603C

САЖЕТАК /ABSTRACT:

Rad istražuje implementaciju sadržaja iz oblasti ekološkog menadžmenta u okviru predmeta Geografija, Biologija, Čuvari prirode i Moja životna sredina u osnovnoj  školi, kao strategiju za održivo upravljanje resursima i podizanje ekološke svesti među učenicima. Fokus je na identifikaciji ključnih područja za unapređenje ekološke efikasnosti, uključujući upravljanje otpadom, energetsku efikasnost, promociju održive mobilnosti i edukaciju o ekološkim temama. Kroz sveobuhvatan pristup, rad istražuje koristi ekološkog menadžmenta u kontekstu osnovne škole, ističući njegovu ulogu u oblikovanju odgovornih građana i čuvara okoline za budućnost.

КЉУЧНЕ РЕЧИ / KEYWORDS: 

ekologija, održivi razvoj, ekološki menadžment

ЛИТЕРАТУРА / REFERENCES

  1. Ricklefts, R. E. (2007). The Economy of Nature. W. H. Freeman and Company, 550 pp. New York.
  2. Stanković, S. (1933, 1953, 1977). Okvir života – načela ekologije. Glas, Beograd
  3. Matović, M.(1991).Metodika nastave biologije. Naučna knjiga, Beograd
  4. Žderić, M., Miljanović, T. (2001). Didaktičko – metodički primeri iz metodike nastave biologije. Univerzitet u Novom Sadu, Novi Sad
  5. Lakušić, D., Jovanović, S. (2020). Biologija za osmi razred osnovne škole. Zavod za udzbenike, Beograd
  6. Mišković, D. (2013). Održivi razvoj i zaštita životne sredine. Fakultet za ekologiju i inženjerski menadžment, Beograd
  7. Bartula, M.(2016). Menadžment životne sredine. Fakultet za primenjenu ekologiju Futura, Beograd
  8. Jovanović, L. (2002). Ekološki menadžment. BK univerzitet, Beograd