JUSK ICQ 2024, (str. 105-112)
АУТОР(И) / AUTHOR(S): Milica Rašević, Marija Jakovljević, Slađana Radunović
DOI: 10.46793/JUSK-ICQXX.105R
САЖЕТАК / ABSTRACT:
Data studija opisuje pravne okvire, strategije i aktivnosti za zaštitu potrošača i unapređenje kvaliteta proizvoda. Fokusirajući se na različite aspekte, od analize postojećih zakona do promocije svesti i edukacije potrošača, istražuje se kako unaprediti pravni okvir, identifikovati izazove i razviti efikasne strategije. Planiranje kampanja za podizanje svesti o pravima potrošača, kao i razvoj edukativnih programa, predstavljaju ključne elemente u podizanju svesti i poboljšanju obrazovanja potrošača. Takođe, jačanje institucionalnih kapaciteta za efikasno sprovođenje novih zakonskih mera ključno je za uspešnu zaštitu potrošača i unapređenje kvaliteta proizvoda. Ova studija nudi celovit pregled različitih strategija i aktivnosti koje se mogu primeniti kako bi se ostvarili ciljevi zaštite potrošača i unapređenja kvaliteta proizvoda.
КЉУЧНЕ РЕЧИ / KEYWORDS:
Zaštita potrošača, Kvalitet proizvoda, Pravni okvir, Zakoni, Institucionalni kapacitet
ЛИТЕРАТУРА / REFERENCES:
- The Effectiveness of Consumer Protection Laws: An Empirical Investigation – Autorski rad objavljen u časopisu Journal of Consumer Policy, 2020.
- Consumer Behavior and Product Quality: An Economic Analysis – Istraživanje objavljeno u časopisu. Journal of Marketing Research,
- Queensland Government, Implementing an ISMS Participant Guide, 2017 10. Mayayise, Thembekile, and Isaac Olusegun Osunmakinde.
- E-commerce assurance models and trustworthiness issues: an empirical study. Information Management & Computer Security (2014).
- Zakon o opštoj bezbednpsti proizvoda („Službeni glasnik RS“, broj 41 od 2. juna 2009, 77 od 31. oktobra 2019.)
- Direktiva EU o opštoj bezbednosti proizvoda, https://www.paragraf.rs/dnevne-vesti/160623/160623-vest8.html