2 (2024)
- [9-31] Tamara Gajić, Dragan Vukolić, Snežana Knežević, UREĐENJE EFIKASNOSTI I PERSONALIZACIJE USLUGA PUTEM PRIMENE VEŠTAČKE INTELIGENCIJE U HOTELSKOJ INDUSTRIJI (DOI:10.46793/EKONOMIST3.2.1G)
- [33-44] Dragan Vukasović, Mrđan Čolović, Danijela Filipović, KARAKTERISTIKE FINANSIJSKIH INFORMACIJA U FINANSIJSKOJ ANALIZI (DOI: 10.46793/EKONOMIST3.2.2V)
- [45-56] Mirko Pešić, DUE DILIGENCЕ KAO KRITIČNI KORAK POSLOVNOG ODLUČIVANJA (DOI: 10.46793/EKONOMIST3.2.3P)
- [57-67] Sara Kostić, EFIKASNOST EMOCIONALNIH APELA U MARKETING KAMPANJAMA (DOI: 10.46793/EKONOMIST3.2.4K)
- [69-79] Недељко Прдић, ОРГАНИЗОВАНИ ПРИВРЕДНИ ДОГАЂАЈИ – ПРИМЕР ПРОДАЈЕ НЕКРЕТНИНА (DOI: 10.46793/EKONOMIST3.2.5P)
- [81-90] Михајло Прдић, ПРАВНИ АСПЕКТИ ЗАШТИТЕ ЕКОНОМСКИХ ИНТЕРЕСА ПОТРОШАЧА (DOI:10.46793/EKONOMIST3.2.6P)