МОБИЛНИ УРЕЂАЈИ У ФУНКЦИЈИ ПРОДАЈЕ НА ПИЈАЦИ

Ekonomist 1 (2022) (7-15)

AUTHOR(S) / АУТОР(И): Прдић Недељко, Прдић Ивана

E-MAIL: nedeljko.prdicns@gmail.com

Download Full Pdf   

DOI: 10.46793/EKONOMIST1.1.1

ABSTRACT / САЖЕТАК:

Развој информационих технологија у савремено време је неупитан процес креирања нових технолошких приступа у пословању. Готово у целом свету пијаце представљају разне нивое повезивања људи у комуникацији и пословању. Њихова историја и традиција обавезује локалне самоуправе и пијаце да применом дигиталних технологија и маркетинга утичу на сопствену будућност. Радом се жели постићи такав ниво сазнања који ће омогућити и подстаћи пијаце да применом мобилних уређаја повећају ефикасност наплате својих услуга. Примена мобилних уређаја омогућиће генерисање и обраду великих количина података који ће довести до ефикаснијег пословања пијаца. Чињеница је да мобилни уређаји све више замењују или надопуњују фиксне и пружају неограничене могућности. Резултати истраживања показују да коришћењем ових технологија можемо повећати евидентирање и наплату пијачних услуга. Управо ће коришћење мобилних уређаја довести до ефикаснијег економског рада пијаца и интензивирати ефикасност комуникације са продавцима а све у сврху задовољења интереса потрошача.

KEYWORDS / КЉУЧНЕ РЕЧИ:

мобилни уређаји, пијаце, ефикасност, наплата

REFERENCES / ЛИТЕРАТУРА:

  1. Adams, A. A. (2015): Digital Word of Mouth: Motivating and Engaging Millennials with Shareable Content, dostupno na: http://scholarworks.uark.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1019&context=mktguht; преузето 9.11.
  2. Alter, Shannon. (2017): „Building a strong bench: your leadership development plan is your ‘secret sauce’.“ Journal of Property Management, Jan.-Feb. 2017, p. 18+. Academic OneFile (38).
  3. Bonanno, A., Berning, J., Etemaadnia, H. (2017): Farmers Market Locations and Their Determinants: An Empirical Analysia in New England. Agric. Resour. Econ. Rev, 46, 479-506.
  4. Đurić, К., Prodanović, R., Čavlin, M., Bulatović, L, M. (2020): Ekonomske performanse agroindustrije u AP Vojvodini, Oditor, V VI, br.2, str. 7-19, doi:10.5937/Oditor2002007D.
  5. Grupta, M. (2015): Digital Transformation: Technology Is in the Drivers Seat. Digital Transformation: Unlocking the Future. Cutter IT Journal. Cutter Consortium. Pp.45-49.
  6. Ibrahim, S., Raihan, M.E., ROSE, R.M., Lumat, Y., Ismail, N. L. (2019): Customer Satisfaction towards Online Shopping in Klang Valley, International Journal of Innovation, Creativity and Change, 6 (4), pp 243-257.
  7. Ignjatijević, S., Aničić, A., Vapa, T.J., Belokapić, Č.J. (2020): Utvrđivanje ekonomskih relacija privrednog rasta i zaštite životne sredine,V VI, br.1, str 38-48, doi:10.5937/Oditor2001036I
  8. Jain,Y. (2018):13IoT Statistics Defining the Future of Internet of Things, https://www.newgenapps.com/blog/iot-statistics-internet-of-things-future-research-data, приступљено, 18.12.2021
  9. Kristensen, Е. 82020): 15 Еѕе-Opening Online Shopping Statistics for 2020 8Sleeknote), https://sleeknote.com/blog/online-shopping-statistics, приступљено 23.8.2021
  10. Kuzman, B., Prdić, N., Puškarić, A. (2021): Innovations in the function of competitive advantage of bazaars on market, pp. 103-112. Sustainable agriculture and rural development, Institute of agricultural economics, Belgrade, Serbia.
  11. Milojević, I., Mihajlović, M. (2019): Primena metoda ocene investicionih projekata u javnom sektoru, Oditor, V V, br.1, str.19-31, doi:105937/Oditor1901019M.
  12. Tonkin E, A. M. Wilson, J. Coveney, T. Webb, S B. Meyer (2015): Trust in and through labelling – a systematic review and critique,British Food Journal, 117 (1), pp. 318
  13. Prdić, N. (2019): Efekti investicije – Maksimalne cene u aukcijskoj trgovini, Oditor, V 5, br.3, str. 25-37, doi:10.5937/Oditor1903025P.
  14. Prdić, N., & Kostić, S. (2021). Integrated Marketing Communications in the Function of Bazaars’ Promotion . CULTURE OF POLIS – Journal for Nurturing of Democratic Political Culture18(45), 363–374. https://doi.org/10.51738/Kpolisa2021.18.2r.5.03
  15. Steffi, (2017): Future Of Internet Marketing., https://hackernoon.com/future-of-internet-marketing-de6cb5cblfc, приступљено 16.08.2021