VISOKO OBRAZOVANJE U SRBIJI I RAZVOJ INFORMACIONO-KOMUNIKACIONIH TEHNOLOGIJA

XXI vek – Usluge i prava korisnika (2019) str. 309-316

AUTOR(I): Dejan Matić

Download Full Pdf 

DOI: 10.46793/XXIv-10.309M

SAŽETAK:

U radu se razmatra problem kvaliteta uslužne delatnosti u visokom obrazovanju u kontekstu razvoja informacionog društva u Srbiji. Nastanak i izuzetan razvoj informaciono-komunikacionih tehnologija je iz temelja promenio sve aspekte društvenog života i uslovio potrebu ubrzanog prilagođavanja i transformacije svih  aspekata društva u nas. Ovo se možda ponajviše odnosi i na uslužnu delatnost u oblasti, kako obrazovanja u celini, tako i visokog obrazovanja. Kako se uskoro navršava projektovani vremenski period predviđen Strategijom o razvoju informacionog društva u Republici Srbiji do 2020. godine, neophodno je razmotriti i podvrgnuti kritičkoj analizi, kako predložena rešenja predviđena u ovom aktu, tako i meru njihovog ostvarenja do sada. Ovaj rad je takođe posvećen i ukazivanju i na eventualne nove pristupe kako bi uslužna delatnost u izuzetno važnoj oblasti visokog obrazovanja ne samo odgovorila na postojeće izazove novog doba, već i predstavljala razvojni motor informacionog društva u celini

KLJUČNE REČI: 

informaciono društvo, visoko obrazovnje, usluge, informaciono-komunikacione tehnologije.

LITERATURA: